Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Americké realitní tržiště má magický spot natočený v Praze

Oceňovaný dánský filmový a reklamní režisér Martin de Thurah natočil v Praze pohádkový spot pro online realitní tržiště Zillow.

Pandemie mnoho lidí přivedla k přemýšlení o tom, jak a kde chtějí žít. V Americe vlivem covidu změnilo bydlení v uplynulém roce pět procent lidí. U mladých dospělých tak učinil jeden z deseti. To vedlo k fenoménu brouzdání po realitních servrech, což se znatelně projevilo rovněž i na návštěvnosti realitního tržiště Zillow. Vlivem větší poptávky společnost rozšířila služby tak, aby bylo reality jednodušší pronajímat, nakupovat i prodávat. Změny měla uživatelům přiblížit kampaň. Zillow se však místo vysvětlování rozhodla pro emoce. „To move is to grow“ je slogan brandové kampaně, která má z platformy pro hledání bydlení udělat novou full-servisovou realitní službu.

„Náš průzkum nám ukázal, že více než 75 procent těch, co se nedávno přestěhovali, bylo brzděno emočními faktory, jako je strach ze změny, přestože osmdesát procent pak uvedlo, že ta změna za to stála. I když je někdy těžké něco v životě změnit, může to přinést obrovskou naději, možnosti a vzrušení. Zillow má služby a znalosti, které mohou uživatele provést každým krokem tohoto velkého rozhodnutí, usnadnit mu ho a dát mu větší důvěru v to, aby se posunul vpřed,“ uvádí ke změně komunikace marketingový ředitel platformy Aimee Johnson.

Reklama
ČEZ
https://youtu.be/dPEx81fjZic

Spot „The journey“ dramatizuje komplikované pocity spojené se stěhováním skrze dětskou představivost. Jeho režisérem je uznávaný Martin De Thurah, za kamerou stál Lasse Frank Johannessen a o střih se postaral Mikkel E.G. Nielsen. Kreativní koncept vznikl v agentuře FIG a produkci měla na starosti Epoch.

Součástí kampaně je i druhý spot s názvem „Susans“, který rovněž vytvořila agentura FIG, ale který má odlišný přístup k emocím, jež lidé cítí při tom, když mají „prodat domov“ a koupit si nový. Zdůrazňuje jednoduchost celé akce navzdory nekonečnému počtu osobností, které v sobě při tomto rozhodnutí máme. Spot byl natočen v New Yorku a režíroval jej Jim Jenkins.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)