Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nezapomeňte se přihlásit do soutěže o ceny SDGs. Uzávěrka se blíží.

Pátý ročník klání inovativních projektů, které naplňují globální cíle udržitelného rozvoje dané OSN, přijímá přihlášky do 31. března. Vítězové budou vyhlášeni 16. září 2021 v Černínském paláci.

„Hledáme zajímavé a inovativní projekty, které pomáhají k naplňování Cílů udržitelného rozvoje (SDGs), není jim lhostejná naše planeta a mění svět k lepšímu. Ideálně takové, které přispívají k tomu, aby bylo Česko lepším místem, a k udržitelnosti se snaží inspirovat i ostatní,“ říká Lucie Mádlová z Asociace společenské odpovědnosti, která Ceny SDGs pořádá.

Ocenění letos mohou získat projekty v pěti kategoriích: Byznys, Veřejná sféra, Mladí lídři, Reporting a Vzdělání. Součástí cen bude opět také Cena České rozvojové agentury za významný přínos k naplňování cílů a principů zahraniční rozvojové spolupráce. Chybět nebude ani speciální ocenění pro inovativní projekty s potenciálem takzvané vystřelení na Měsíc: ve spolupráci s iniciativou Moonshot bude vybrán vítěz, který postoupí do světového finále Moonshot Awards v New Yorku.

Reklama
ČEZ

Ceny SDGs 2021 budou předány na slavnostním galavečeru na Ministerstvu zahraničních věcí v Černínském paláci ve čtvrtek 16. září 2021. Do soutěže se mohou přihlásit velké, středí i malé firmy, neziskové organizace, školy, města, obce a podobně.

Letošní ročník soutěže, jehož se stal týdeník MAM mediálním partnerem, přinese také bezplatný vzdělávací program Akademii SDGs, která představí sérii vzdělávacích eventů. Ve spolupráci s Impact Hub ČR a dalšími partnery bude otevřená veřejnosti interaktivní online knihovna se záznamy z akcí a dalšími vzdělávacími materiály. Program akademie odstartuje 22. dubna na Den Země eventem na téma Jak přispět k obnově planety.

Ceny SDGs 2021 vyhlašuje Asociace společenské odpovědnosti ve spolupráci s Ministerstvem zahraničních věci, Ministerstvem životního prostředí, Českou rozvojovou agenturou a Impact Hub ČR. Byznys partnery letošního ročníku jsou společnosti Hello Bank!, Google s programem Grow with Google, Tesco a Unilever. Více informací najdete na webových stránkách asociace.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)