Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

WPP posiluje v digitálu, koupila brazilskou DTI Digital

Největší světová komunikační síť WPP akvizicí DTI Digital potvrzuje větší zaměření na technologie. Do pěti let má byznys týkající se obchodu, zkušeností a technologií dosáhnout podílu 40 procent.

WPP oznámila akvizici brazilské společnosti DTI Digital, která se věnuje digitálním inovacím a vývoji softwaru. Nabízí služby jako vývoj podpůrných systémů pro back-office, automatizaci zásobování, programy pro sběr dat, či B2C aplikace a platformy jako třeba online tržiště. Zaměstnává 800 lidí, z čehož je více než 600 softwarových inženýrů a mezi její klienty patří společnosti jako Vale, Localiza, Hermes Pardini nebo Pottencial.

„Naši klienti hledají plně integrovaná řešení, která kombinují kreativitu a ty nejmodernější technologie, což jim umožňuje se přizpůsobit rychle se měnícím podmínkám podnikatelského prostředí,“ uvedl mimo jiné šéf WPP Mark Read k akvizici, kterou budou schvalovat regulátoři.

Reklama
ČEZ

Brazílie patří je největším trhem WPP v latinské Americe, skupina tam zaměstnává více než 4000 lidí a dosahuje tržeb okolo 300 milionů dolarů. Stará se zde o značky jako Coca-Cola, Nike, či Visa.

O větším zaměření na technologie největší komunikační síť světa informovala už v prosinci minulého roku. Více se chce věnovat právě oblastem, které obhospodařovává i DTI Digital, jako je třeba navrhování online prodejních platforem, aplikací a členských zákaznických programů. Do pěti let má byznys týkající se obchodu, zkušeností a technologií dosáhnout podílu 40 procent oproti nynějším zhruba 25 procentům.

„Pracujeme na tom, jak bychom mohli rozšířit naše podnikání v oblasti e-commerce. Je to něco, o čem budeme přemýšlet čím dál tím více,“ uvedl již dříve šéf WPP Mark Read v rozhovoru pro Bloomberg Europe TV. Jak Bloomberg připomněl, síti v posledních čtyřech letech klesla tržní hodnota o více než polovinu.

Read pokračuje ve svém plánu na zeštíhlení komunikačního impéria ze zhruba 500 na přibližně 100 agentur. Spojování jednotlivých značek má umožnit poskytovat klientům kompletní balíčky služeb, které v sobě spojují kreativu i aktivity v digitálu. Mimo jiné od loňského listopadu globálně propojuje na technologie zaměřené agentury Geometry se značkou VMLY&R do nového brandu VMLY&R Comerce. Tato změna proběhla koncem ledna i na českém trhu, když se místní Geometry oficiálně změnilo na VMLY&R Commerce. Dál funguje v rámci skupiny VMLY&R samostatně, ale týmy obou značek mohou úžeji spolupracovat. Ostatně i VMLY&R vzniklo před pár lety spojením digitální agentury VML a kreativní agentury Young & Rubicam.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)