Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

WARC ocení efektivní kampaně v nové soutěži. Posílejte přihlášky zdarma

Nová globální soutěž posuzuje přínos marketingových aktivit pro byznys podle loni představeného žebříčku kreativní efektivity. Kampaně může posílat kdokoli, finální termín přihlášek je 1. dubna.

Od tohoto týdne je možné posílat přihlášky do nové globální soutěže marketingové efektivity, kterou pořádá výzkumná společnost World Advertising Research Center (WARC) ve spolupráci se sesterskou Lions. Ta rovněž zastřešuje soutěž a festival Cannes Lions, během nějž v červnu proběhne i vyhlášení vítězů WARC Awards for Effectiveness.

Přihlášky kampaní, které proběhly mezi 2. dubnem 2019 a 1. dubnem 2021, může podle pořadatelů posílat kdokoli, finální deadline je stanoven na 1. dubna. Poplatky se neplatí. Práci je možné přihlásit do jedné ze šesti kategorií – Zákaznická zkušenost, Spolupráce a kultura, Trvalý růst, Okamžitý dopad, Účel značky a B2B. V každé kategorii bude uděleno Grand Prix, zlato, stříbro, bronz a poroty mohou udělit i speciální ocenění.

Kampaně budou posuzovány podle žebříčku kreativní efektivity (The Creative Effectivness Ladder), jenž během loňského on-line festivalu Lions Live na základě rozsáhlé studie pro WARC a Lions představil James Hurman zakládající partner společnosti Previously Unavailable. Žebříček člení kampaně do na sebe navazujících stupňů podle toho, jaké přinesly byznysové výsledky. Na prvním stupni jsou vlivné ideje (kampani pomohly k překonání metrik), na druhém behaviorální průlomy (vedly ke změně chování zákazníků), na ty navazuje skok tržeb (pomoc dočasnému růstu ekonomických výsledků), pak budování brandu (kampaň přispěla ke zdraví značky), následuje komerční triumf (dlouhodobý úspěch z hlediska tržeb) a žebříček uzavírá přetrvávající ikona (dlouhodobý růst významu značky i tržeb).

James Hurman bude také dohlížet na správné použití žebříčku při hodnocení kampaní ze strany porotců. Těch je celkem 128, z poloviny jde o ženy a z poloviny o muže a rozčleněni jsou do šesti skupin podle kategorií. Porotě pro Zákaznickou zkušenost předsedá Dara Treseder, šéfka globálního marketingu a komunikace společnosti Peloton. V případě Spolupráce a kultury je šéfkou Nadja Bellan-White, šéfka marketingu skupiny Vice Media. Porotu pro Trvalý růst vede Brent Smart, šéf marketingu IAG. Předsedou poroty pro Okamžitý růst je Dhiren Amin, šéf marketingu pro Asii ve společnosti Kraft Heinz. Porotu pro Účel značky vede Tati Lindenberg, viceprezidentka pro marketing ve skupině Unilever. A v kategorii B2B je předsedkyní poroty Corinne Sklar, globální šéfka marketingu v IBM iX.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Návrh bez názvu-127
Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu