Projekt Testuj.to, který loni uzavřel akvizici s nákupním rádcem Heureka.cz, má nového šéfa obchodu. Radek Černý bude mít na starosti koordinaci obchodu mezi oběma firmami, výkonnostní kampaně pro klienty a budování retenčního portfolia klientů Testuj.to. Kromě toho se bude podílet také na rozvoji expanze startupu.
„Mé cíle v Testuj.to se týkají zejména financování. Pro rok 2021 jsme si dali ambiciózní závazky, že budeme profitabilní a v černých číslech. Řeším ale i novou strategii směrem k našim komunitám, tedy jejich nové podmínky, další nové komunity a spolupráci s nimi. Zároveň se věnuji rozvoji expanze a vzniku první zahraniční franšízy Testuj.to,“ uvedl Radek Černý.
Skupina Heureka loni získala v Testuj.to patnáctiprocentní podíl s další možností navýšení až na 40 procent ve dva roky starém startupu zakladatelky Evy Čejkové. Černý má pomoci také s přípravou přeprodeje nového obchodního modelu pro Heureku a další koordinaci spolupráce.
„Přidanou hodnotou pro zákazníka je poskytnout mu co nejlepší a nejvýkonnější kampaň, a to za pomocí našich microinfluencerů. Zároveň začít budovat retenční portfolio klientů, kterým pomáháme v jejich strategii a vizi a stáváme se pro ně klíčovým partnerem,“ dodal Radek Černý, který dříve působil mimo jiné jako online sales manager ve firmě LMC sdružující značky jako jobs.cz a prace.cz.
Testuj.to je marketingový software, který umožňuje značkám aktivně pracovat se svými zákaznickými komunitami a umožňuje jim získat rychlou a přesnou zpětnou vazbu ve formě recenzí, fotografií, videí a dalších uživatelských dat. Na trhu působí dva roky.