Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Makro mírní propad HoReCa. Kampaň s Forejtem má přivést nové zákazníky

Segment HoReCa je krizí naprosto decimován, což dopadá i na obchody Makro, ve kterých hoteliéři a restauratéři často nakupují. I proto nyní řetězec, který má v Česku třináct prodejen, cílí i na drobnější živnostníky. V nové kampani se opět propojuje s šéfkuchařem a majitelem restaurace Entree, Přemkem Forejtem.

Její hlavní myšlenkou je, že i v dnešní době pandemických restrikcí je možné dělat věci pro sebe – například kvalitně jíst, vybírat si z pestrého sortimentu či komfortně a bezpečně nakupovat. Cílem je získat nové koncové zákazníky, například majitele samoobsluh, večerek, ale i další zákazníky ze sektoru HoReCA, zvýšit frekvenci návštěv a velikost nákupního košíku stávajících zákazníků a probudit „spící“ zákazníky, tedy ty, kteří jsou v Makru registrováni, ale nenakupují.

„S šéfkuchařem Přemkem Forejtem jsme začali spolupracovat začátkem loňského roku. Kromě kurzů vaření pořádaných v Makro Akademii, se stal také tváří a ambasadorem Makro ČR. Přemek, nebo přesněji jeho olomoucká restaurace Entree, je již nějakou dobu naším významným zákazníkem. Proto se jedná o autentické propojení, která dává smysl oběma stranám. Sdílíme i společné hodnoty, především v oblasti udržitelné spotřeby potravin, stejně jako příklon k rostlinným alternativám masa,“ uvedla Romana Nýdrle, manažerka komunikace Makro ČR.

Reklama
ČEZ

Před pandemií tržby HoReCa segmentu tvořily 50 procent celkového obratu Makra. Podle údajů z října loňského roku (Makro má fiskální rok od října do září) se podíl HoReCa na celkovém obratu snížil přibližně o 10 procent. Obchodník se proto soustřeďuje na další zákaznické skupiny, které pomáhají dopad snižovat, i když přiznává, že plně se ztráta nahradit nedá.  Pomáhá proto celému segmentu, a to vlastními projekty a kampaněmi či externími projekty. Jednalo se například o kampaň Probuďme ekonomiku, Den soukromého podnikání reagující na aktuální situaci, projekt Bezpečná restaurace, Bezpečná hospoda nebo Zachraň hospodu.  

Detaily kampaně:

Klient: Makro ČR

Agentura: Leo Burnett

Mediatypy: OOH, print, online, FB, Instagram, rozhlas

Nasazení: leden – duben2021

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)