Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Diamantové soutěži“ letos porotcují jen ženy. Přihlášky lze zasílat do 26. února

Až do 26. února je možné posílat přihlášky do třetího ročníku „diamantové soutěže“, která hodnotí kampaně podle originality kreativního nápadu a kvality exekuce. V kompletně ženské porotě je i Dora Pružincová z DDB Prague.

Diamanty jsou věčné. Ikonický a zlidovělý slogan, s nímž v roce 1945 přišla Frances Gerety pro společnost De Beers, inspiroval i globální soutěž, která je po legendární marketérce pojmenovaná, a jejíž třetí ročník letos probíhá. Přihlášky do Gerety Awards je možné posílat do pátku 26. února. Práce budou hodnoceny podle originality kreativního nápadu a kvality exekuce. Na veškeré kampaně je nahlíženo ženskýma očima – ženy přeci jen stojí až za 80 procenty všech nákupních rozhodnutí. Rozhoduje o nich také kompletně ženská porota.

V takzvané Grand Jury, která finální ocenění, je mimo jiné Karen Blackett, country manažerka WPP pro Velkou Británii a CEO britské GroupM, Jessica Apellaniz, šéfka kreativy pro Mexiko a latinskou Ameriku v Ogilvy Mexiko, či Maria Gräfin von Scheel-Plessen, globální šéfka pro média a reklamu v Montblanc Germany.

Reklama
ČEZ

Česko má v porotě vlastní reprezentantku – Doru Pružincovou, která je od letošního dubna šéfkou kreativy DDB, předtím deset let působila ve VML&R a Y&R, kde od roku 2015 také řídila kreativu. Mimo jiné se dostala na seznam talentů podle magazínu Forbes 30 pod 30 a její práce posbíraly mnoho ocenění, mezi nimiž bylo i 14 lvů z Cannes Lions. Je členkou jedné z výkonných porot, které rozhodují o umístění projektů na shortlistu a práce posuzují z deseti různých zemí (Německo, Maďarsko, Itálie, Francie, Velká Británie, USA, Kanada, Nigérie, Singapur a Chile).

Práce, které se objevily v éteru mezi 1. lednem 2020 a deadlinem soutěže, je možné přihlásit do deseti „řezů“, jak Gerety Awards říkají v diamantové terminologii kategoriím. Jde o komunikaci, craft, zábavu, zdraví, humor, inovace, média, farmacii a Work For Good (projekty prospěšné pro uživatele i celý svět). Pro jednu přihlášku je cena nastavena na 290 eur. Ve hře jsou pak ještě dva portfoliové řezy – pro agenturu roku a produkční společnost roku (cena přihlášky je 600 eur).

Loni bylo v soutěži uděleno jedno Grand Prix, které získala v řezu komunikace kampaň s plesnivým burgerem pro společnost KFC od agentur Publicis Groupe, Ingo a David.

https://www.youtube.com/watch?v=oSDC4C3_16Y

V prvním ročníku bylo Grand Prix rozdáno pět – hned dvě z nich (řezy komunikace a craft) získala kampaň Viva la Vulva pro značku Libresse ze skupiny Essity od agentury AMVBBDO.

Pro třetí ročník soutěže prošla Gerrety Awards oživením brandu spojeným s novým webem z dílny studia Here.We.Go. Nejen, že ještě propracovaněji využívá motivu diamantů, ale ještě více dává vyniknout tomu hlavnímu – porotkyním soutěže. „Tone of voice je feminní a zároveň sebevědomý, elegantní ale též provokativní. Koncept odrazu světla a lesku diamantu s perfektním řezem se zrcadlí v kvalitě ocenění i žen, které jsou její součástí,“ uvedla k tomu Louise Sloper, zakladatelka studia Here.We.Go.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu