Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V porotě 100. výročních globálních cen ADC usednou kreativci z 36 zemí

Takřka 180 odborníků z kreativního, komunikačního či mediálního byznysu ohodnotí práce z celého světa, které budou přihlášeny do 100. ročníku soutěže ADC Annual Awards. Nejzazší termín pro podání přihlášek je 26. března.

„Ocenění ADC Cube bylo v uplynulém století rozdělováno tem nejlepším projektům z celého světa na základě vynikající kreativy, řemesla a inovací. Tato silná tradice pokračuje i letos a je v rukou porotců, uznávaných odborníků ve svých oblastech,“ uvedl Kevin Swanepoel šéf organizace The One Club for Creativity, která soutěž pořádá.

Soutěž už představila předsedkyně a předsedy deseti porot, které budou hodnotit projekty v oblastech reklamy, brandového a komunikační designu, designu zkušeností, ilustrací, inhouse, interaktivity, obalového a produktového designu, designu publikací, prostorového designu a typografie. Porotu zabývající se reklamu vede například Dörte Spengler-Ahrens, šéfka kreativy v Jung von Matt SAGA a partnerka této agentury. Porotě na zkušenostní design předsedá David Sheldon-Hicks, zakladatel britského Territory Studio. Porotu pro obalový a produktový design povede Isabelle Dahlborg Lidström, šéfka designu, kreativy a partnerka švédské společnosti Grow.

Reklama
MMcite

Evropu pak mezi téměř 180 porotci dál reprezentují například: Olivier Apers, viceprezident a výkonný kreativní ředitel pařížské BETC, Ann Chen, globální šéfka designu a vizuální identity pro značku Johnny Walker a portfolio skotských ve skupině Diageo, nebo například Matthias Schmidt, chief creative officer berlínské společnosti antonio, která staví agentury na míru klientům. Přehled všech porotců soutěže můžete najít zde. Aktuální porota má podle pořadatelů nejrozmanitější složení v historii soutěže.

Vedle toho, že přibyla kategorie pro inhouse design, musejí být také všechny přihlášky letos podávány online. Fyzické nebudou akceptovány, díky čemuž alespoň přihlašovatelé ušetří za poštovné. Upraveny jsou i částky za přihlášky – velké agentury platí standardní sumu, menší získávají slevu podle oblasti, na níž se zaměřují a ještě výraznější slevy mají studia o jednom člověku.

Poplatky za přihlášky se také zvyšují s každým vzdálenějším termínem – běžná uzávěrka je 12. března, prodloužená 19. března a finální deadline je stanoven na 26. března.

Letošní speciální stý ročník se koná v motivu „Jednou za století“ a upozorňuje na něj mimo jiné klip s plakáty k otevření Call for Entries v průběhu „věků“ ADC Annual Awards. Video je součástí dlouhodobému programu oslav století ADC, který také například na speciálním webu ukazuje ty nejzajímavější projekty, osobnosti a práce z historie soutěže.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)