O grafickou podobu a rozvoj značky #brnoregion bude v následujících třech letech pečovat brněnské Neon Studio, které vysoutěžilo zakázku na tři miliony korun od Jihomoravského inovačního centra (JIC). V rámci iniciativy #brnoregion buduje JIC značku Jihomoravského kraje jako dobré adresy pro inovační podnikání, výzkum a vývoj.
Poslední čtyři roky JIC brand management #brnoregion rozvíjelo společně s komunikační agenturou WMC Grey Praha. Smlouva s ní vyprší v lednu. „Úlohou Neon Studia bude v následujících třech letech poskytovat služby strategického, konceptuálního a grafického charakteru značce #brnoregion tak, aby i prostřednictvím komunikace této značky posilovala atraktivita inovačního ekosystému Jihomoravského kraje doma i v zahraniční,“ napsal MAM Tomáš Avrat, marketingový manažer pro #brnoregion.
„Od této spolupráce očekáváme větší autenticitu komunikace díky zapojení lokálních kreativců a v konečném důsledku i větší využívání značky kýmkoliv z kraje, kdo chce ve své mezinárodní komunikaci sdělovat, z jakého regionu pochází a kde úspěšně působí,“ dodal Avrat s tím, že značka #brnoregion spočívá v marketingu destinace, kterou se v tomto případě rozumí inovační ekosystém v Brně a Jihomoravském kraji, nikoliv destinace jako turistického cíle.
Zřizovateli JIC jsou Jihomoravský kraj, statutární město Brno, Masarykova univerzita, Vysoké učení technické v Brně, Mendelova univerzita v Brně a Veterinární a farmaceutická univerzita Brno. JIC Každý rok podpoří přibližně stovku majitelů firem z jižní Moravy, od začínajících podnikatelů s novými nápady až po zavedené společnosti.