Asociace POPAI Central Europe pořádá 26. listopadu od 13:00 dvanáctý ročník konference POPAI Fórum o trendech, perspektivách a změnách v oboru marketingové komunikace v retailu. Událost letos proběhne online. Zaznít by měla svědectví a nové příklady z retailového trhu, které potvrzují rovnocenný význam fyzického prostředí, lidského faktoru a vyspělých technologií.
S vědomím toho, že ženy představují v retailu velký a nepostradatelný kapitál jako spotřebitelky, managerky nebo specialistky mnoha oborů, bude konference zcela v jejich rukách. Budou moderovat i prezentovat. Programem konference provedou Andrea Vozníková ředitelka výzkumu InsightLab a Linda Petrová creative strategist Wellenu.
Prezentace se budou týkat šesti bodů, které globální organizace Shop! zveřejnila jako klíč k řešení v retailu: pohodlí, infrastruktura, čistota, vizuální komunikace, operational flow a technologie.
V 17:00 budou prostřednictvím online ceremoniálu vyhlášeny i výsledky tří soutěží: POPAI Awards, Hvězda 3D reklamy a POPAI Student Award.
Soutěž POPAI Awards 2020 hledá nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech. Hvězda 3D reklamy 2020 se zaměřuje na nejlepší reklamní a dárkové předměty a soutěž POPAI Student Award 2020 hledá nejlepší studentské návrhy projektů v místě prodeje na základě zadání od partnerů soutěže.