Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Konference: Jak vybudovat lovebrand pro zákazníky i zaměstnance?

Letos se na konferenci Lovebrand o své příběhy podělí například lihovarník, absinthový evangelista a ginový hybatel Martin Žufánek, Jaroslava a Tomáš Valovi ze SIKO koupelny nebo autor Gastromapy a herec Lukáš Hejlík. 

Od 17 hodin startuje dnes online konference Lovebrand pořádaná společností GrowJob Institute. Letošní třetí ročník se kvůli vládním opatřením odehraje v online prostředí. Jak pomáhat zaměstnancům vidět smysl jejich práce? Jak vytvářet firemní kulturu, kde lidé pracují s nadšením? Jak vytvářet u zákazníků wow momenty a být tak v jejich očích jedineční? Jak využít krizi jako příležitost a stát se lovebrandem? 

Během pěti hodin programu se na to bude snažit odpovědět celkem sedm řečníků – mezi nimi například Anna Šenková, která působila jako šéfka logistiky v Rohlik.cz či jako provozní ředitelka služby Dámejídlo.cz. Aktuálně se věnuje projektu Lepší služby, který si dává za cíl zlepšit zákaznickou zkušenost v Česku. Účastníci se dále mohou těšit na příběh přední české rodinné firmy SIKO koupelny v podání zakladatelky Jaroslavy Valové a jejího syna Tomáše, nyní ředitele SIKO. 

Reklama
Abovalve

Vystoupí i lihovarník Martin Žufánek, průkopník rukodělného lihovarnictví v Česku. Jeho absinty a giny se staly předmětem sběratelské vášně po celém světě. O zkušenosti se podělí člen sestavy Forbesu 30 pod 30 Janek Rubeš, jehož pořad Honest Guide má na Youtube 850 tisíc odběratelů nebo Luboš Malý, ředitel technologických inovací ve společnosti Lego. 

V loňském ročníku, který se konal v Praze, vystoupila mimo jiné Lucie Macháčková z České televize nebo Marek Hallér, marketing director Rohlík.cz. Níže odkaz na konferenci, pokud budete mít zájem získat 30 procentní slevu, stačí zadat kód MM30 při registraci do poznámky. https://jakbudovatlovebrand.cz/konference/

Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)