Konference Forum Media proběhne až po Velikonocích

I když se epidemiologická situace v naší zemi snad pomalu obrací k lepšímu, současná platná nařízení vlády omezující konání hromadných akcí ještě budou nějakou dobu platit. V ohlášeném prosincovém termínu tedy nebude možné konferenci Forum Media uskutečnit.

Nechceme se přitom vzdát myšlenky připravit naši vrcholnou výroční konferenci v podobě co nejvíce se blížící standardnímu formátu – tedy tak, aby se na ní mohli sejít všichni, kdo ve světě našeho marketingu, komunikace a médií něco znamenají, a na místě se setkat a diskutovat s několika desítkami pečlivě vybraných řečníků ze světa i českého a slovenského trhu.

Nový termín jsme proto stanovili raději až na květen, kdy, jak doufáme, budou ve většině zemí Evropy již k dispozici vakcíny proti koronaviru a naše vláda stejně jako další země, ze kterých k nám budou mířit hlavní řečníci, budou moci ta největší omezení shromažďování i cestování uvolňovat. I tak počítáme, že akce proběhne do určité míry hybridně – většinu řečníků přivítáme na pódiu, někteří se s námi možná budou muset spojit na dálku. Také účastníci, kteří nebudou moci dorazit osobně, získají možnost sledovat celý program online, včetně možnosti zpětného přehrání, tak aby nepřišli o nic ani z jednoho sálu.

Program zůstává stejný, tak jak jsme ho na konci léta ohlásili. Také místo konání se nemění. Sejdeme se v konferenčním centru Clarion v Praze ve středu 12. května. Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia