Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

VIDEO: Fifth Third Bank přerušila posloupnost „vidět, chtít, koupit“

Impulzních nákupů spotřebitelé často litují. Způsobují zklamání a mohou vést až k finanční tísni. Kvůli tomu, aby spotřebitel cokoliv koupil, už nemusí udělat ani krok. Stačí párkrát kliknout. A navíc letos pod tíhou spousty aktivačních a „hardselových“ online kampaní (obchodníkům vlastně ani nic jiného nezbývá) si mnoho nakupujících neuvědomí, že si koledují o finanční problémy…

Finanční ústav Fifth Third Bank a kalifornská agentura Pereira O’Dell se proto pokusily tento marnotratný kolotoč zastavit, nebo alespoň na chvíli přerušit a přimět lidi, aby se rozmysleli, zda opravdu tak nutně potřebují tu či onu kabelku, boty, sluchátka, sluneční brýle nebo hodinky. Chtěly, aby se lidé před nákupem skutečně zamysleli, zda jsou pro ně tyhle „rychlé“ doplňky tak nezbytné, nebo raději ušetří peníze na něco důležitého… A třeba s využitím finančních produktů Fifth Third Banky.

Strategická kampaň BuyNow Blocker byla vytvořena pro sociální média a funguje následovně: pokud uživatel listuje například Instagramem, místo běžné reklamy na nový batoh se mu objeví rozpixelovaný obrázek se zprávou, že „zde mohla být reklama na batoh“. Když uživatel na reklamu klikne, je přesměrován na microsite banky, na níž se dozví, že nemá utrácet teď, ale ušetřit si peníze na něco, co bude opravdu chtít s aplikací osobního bankovnictví Dobot.

Reklama
ČEZ

BuyNow Blocker nevyžaduje žádný plugin ani stahování. „Data-driven“ kampaň pracuje se stovkou nejobvyklejších impulzních nákupů na sociálních médiích a nejvyhledávanějšími výrazy a využívá stejné metody cílení jako obchodníci.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)