Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Propad tržeb ve třetím kvartále hlásí Interpublic i Publicis

Společnost Interpublic oznámila v rámci výsledků za třetí čtvrtletí letošního roku meziroční pokles tržeb o 5,2 procenta. Od začátku roku to přitom je za devět měsíců 6,7 procenta. Propad ve třetím čtvrtletí oznámila i Publicis Groupe. 

„Ve světle dynamicky se měnící situace na trhu jsme na výsledky ve třetím čtvrtletí hrdí. Snažíme se být stále nablízku našim klientům a zlepšovat nabídku služeb. Určitě dále dojde ke změnám na stranách spotřebitelů vzhledem k masivními obratu k e-commerce a zprostředkování online nákupů. Budeme nadále pokračovat v programu snižování našich provozních nákladů a směřování k vyšší efektivitě,“ uvedl CEO IPG Michael Roth.

Skupině Publicis ve stejném čtvrtletí propadly tržby meziročně o 9,1 procenta. Za prvních devět měsíců roku ovšem v tržbách hlásí růst o necelé tři procenta. Solidní výsledky hlásí zejména z amerického trhu, který odpovídá 60 procentům tržeb skupiny. V posledních 18 měsících dokázala přidat klienty jako Kraft-Heinz, TikTok nebo Reckitt Benckiser

Reklama
Know

„Díky našemu modelu zmírňujeme pokles tržeb, který zažíváme kvůli pandemii. S tím, jak pokračujeme v zavádění modelu do naší klientské základny, je povzbudivé vidět, že naše výsledky s 200 nejlepšími klienty jsou za prvních devět měsíců roku mírně pozitivní,“ uvedl Arthur Sadoun, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Publicis Groupe.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)