Společnost Interpublic oznámila v rámci výsledků za třetí čtvrtletí letošního roku meziroční pokles tržeb o 5,2 procenta. Od začátku roku to přitom je za devět měsíců 6,7 procenta. Propad ve třetím čtvrtletí oznámila i Publicis Groupe.
„Ve světle dynamicky se měnící situace na trhu jsme na výsledky ve třetím čtvrtletí hrdí. Snažíme se být stále nablízku našim klientům a zlepšovat nabídku služeb. Určitě dále dojde ke změnám na stranách spotřebitelů vzhledem k masivními obratu k e-commerce a zprostředkování online nákupů. Budeme nadále pokračovat v programu snižování našich provozních nákladů a směřování k vyšší efektivitě,“ uvedl CEO IPG Michael Roth.
Skupině Publicis ve stejném čtvrtletí propadly tržby meziročně o 9,1 procenta. Za prvních devět měsíců roku ovšem v tržbách hlásí růst o necelé tři procenta. Solidní výsledky hlásí zejména z amerického trhu, který odpovídá 60 procentům tržeb skupiny. V posledních 18 měsících dokázala přidat klienty jako Kraft-Heinz, TikTok nebo Reckitt Benckiser
„Díky našemu modelu zmírňujeme pokles tržeb, který zažíváme kvůli pandemii. S tím, jak pokračujeme v zavádění modelu do naší klientské základny, je povzbudivé vidět, že naše výsledky s 200 nejlepšími klienty jsou za prvních devět měsíců roku mírně pozitivní,“ uvedl Arthur Sadoun, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Publicis Groupe.