Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Golden Drum se zaměří na mladé. Součástí festivalu zůstane kreativní soutěž

Pořadatelé reklamního festivalu Golden Drum a Slovinská reklamní komora (Slovenska oglaševalska zbornica, SOZ) potvrdili, že plánují uskutečnit příští ročník festivalu i soutěže. Oznámili také, že na příštím eventu bude i více prostoru pro mladé kreativce.

V rámci iniciativy Re:Start the Future dochází k přeměně festivalu a jeho 27. ročník, který se bude konat od 13. do 15. října 2021, nabídne campus pro mladé (i mladé srdcem) v rámci výstavního prostoru v Monfortu. Tato architektonicky zajímavá budova z roku 1827 stojí ve Slovinsku přímo na břehu moře na půli cesty mezi Portoroží a Piranem a byla přestavena v roce 2018. Za její současnou podobu může trio architektů: Stanislava Pustoslemšek, Uršula Koren a Pascal Fusil.

Součástí festivalu Golden Drum je věhlasná kreativní soutěž. Přihlášky tradičně startují v polovině června a uzávěrka bývá v polovině srpna. Shortlist se zveřejňuje v říjnu a vzápětí se v rámci festivalu uskuteční i slavnostní předávání cen.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)