Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Eurobest Awards uzavírají přihlášky. Kdo byl v oblasti komunikace nejkreativnější?

Letošní ročník Eurobest Awards, který pořádá společnost Ascential, tedy stejná firma jako mezinárodní festival Cannes Lions, uzavírá přihlášky 22. října. Shortlist prací bude zveřejněn 1. prosince a slavnostní vyhlášení vítězů jednotlivých kategorií proběhne 7. prosince, Grand Prix a speciální ceny budou vyhlášeny o tři dny později. 

Rozdělení zůstává podobné jako v minulém ročníku. Základními sekcemi jsou PR Eurobest Award, Culture & Context, Film Craft Eurobest Award. V letošním ročníků ovšem přibyla nová sekce Social Engagement & Influencer Marketing. Sekce Culture & Context se rozšířila, a to o kategorie Social Behaviour a Cultural Insight a rovněž o Corporate Purpose & Social Responsibility, které nahradily původní kategorii CSR.

Dále se hodnotí nejlepší síť, agentura, regionální agentura, nezávislá agentura, mediální síť a uděluje se Eurobest Golden Palm.

Reklama
ČEZ

Pořadatelé a porotci také vyberou pro bono práci vytvořenou pro charitu, nadaci, nevládní či neziskovou organizaci, která dostane „Grand Prix for Good Award“. Tuto cenu loni obdržela kampaň od agentury FCB Inferno London pro The Big Issue – časopis v Británii distribuovaný bezdomovci.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu