Letošní ročník Eurobest Awards, který pořádá společnost Ascential, tedy stejná firma jako mezinárodní festival Cannes Lions, uzavírá přihlášky 22. října. Shortlist prací bude zveřejněn 1. prosince a slavnostní vyhlášení vítězů jednotlivých kategorií proběhne 7. prosince, Grand Prix a speciální ceny budou vyhlášeny o tři dny později.
Rozdělení zůstává podobné jako v minulém ročníku. Základními sekcemi jsou PR Eurobest Award, Culture & Context, Film Craft Eurobest Award. V letošním ročníků ovšem přibyla nová sekce Social Engagement & Influencer Marketing. Sekce Culture & Context se rozšířila, a to o kategorie Social Behaviour a Cultural Insight a rovněž o Corporate Purpose & Social Responsibility, které nahradily původní kategorii CSR.
Dále se hodnotí nejlepší síť, agentura, regionální agentura, nezávislá agentura, mediální síť a uděluje se Eurobest Golden Palm.
Pořadatelé a porotci také vyberou pro bono práci vytvořenou pro charitu, nadaci, nevládní či neziskovou organizaci, která dostane „Grand Prix for Good Award“. Tuto cenu loni obdržela kampaň od agentury FCB Inferno London pro The Big Issue – časopis v Británii distribuovaný bezdomovci.