Konferenci Brand Management 2020: jak udělat z marketingu superlídra?

„Silné značky potřebují silné lídry. Teď je ta chvíle, aby marketing prokázal svou hodnotu a pomohl firmám růst a lépe sloužit jejich zákazníkům,“ píší pořadatelé Brand Management 2020 na webu konference. 30. září se bude hovořit i o tom, zda je opravdu nutné škrtat marketingové rozpočty, nebo se spíše zaměřit na hledání nových příležitostí.

„Akce proběhne fyzicky i online. Budou samozřejmě dodržena všechna potřebná hygienická opatření,“ říká Jan Patera z Blue Events, která konferenci pořádá.  

Hlavním řečníkem konference Brand Management 2020 bude světově uznávaný odborník na leadership Thomas Barta, autor knihy „The 12 Powers of a Marketing Leader“. V programu dále vystoupí především ti, kterým se daří posilovat roli marketingu ve firmách a dlouhodobě růst. 

Brand Management je největší česká konference o značkách, kterou Blue Events pořádá od roku 2000. Je to platforma pro výměnu názorů a sdílení aktuálních trendů mezi šéfy firem a seniorními manažery marketingu a komunikace, kteří chtějí lépe řídit své značky.  

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba