„Silné značky potřebují silné lídry. Teď je ta chvíle, aby marketing prokázal svou hodnotu a pomohl firmám růst a lépe sloužit jejich zákazníkům,“ píší pořadatelé Brand Management 2020 na webu konference. 30. září se bude hovořit i o tom, zda je opravdu nutné škrtat marketingové rozpočty, nebo se spíše zaměřit na hledání nových příležitostí.
„Akce proběhne fyzicky i online. Budou samozřejmě dodržena všechna potřebná hygienická opatření,“ říká Jan Patera z Blue Events, která konferenci pořádá.
Hlavním řečníkem konference Brand Management 2020 bude světově uznávaný odborník na leadership Thomas Barta, autor knihy „The 12 Powers of a Marketing Leader“. V programu dále vystoupí především ti, kterým se daří posilovat roli marketingu ve firmách a dlouhodobě růst.
Brand Management je největší česká konference o značkách, kterou Blue Events pořádá od roku 2000. Je to platforma pro výměnu názorů a sdílení aktuálních trendů mezi šéfy firem a seniorními manažery marketingu a komunikace, kteří chtějí lépe řídit své značky.