Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Epica Awards posouvá termín pro registrace: hlásit se lze až do 15. října

Do 15. října mohou agentury, zadavatelé, ale i jednotlivci přihlašovat kreativní práce do soutěže Epica Awards. Termín se tak posunul o dva týdny. Příhlášení je nyní možné pouze za plný registrační poplatek, který činí 200 eur.

Shortlist soutěže bude zveřejněn 1. prosince, finální výsledky pak pořadatelé oznámí na slavnostním vyhlášení 17. prosince. Letos se soutěží ve 27 hlavních kategoriích, z toho je jedna speciálně věnovaná kampaním v souvislosti s epidemií covid-19 – výtěžek z jejich přihlášek bude celý věnován Lékařům bez hranic.

Epica Awards se udělují od roku 1987 a nejlepší práce vybírá porota složená z více než dvou set zástupců odborného tisku.

Reklama
ČEZ

V loňském roce získala jednu z Grand Prix práce izraelské pobočky McCann pro Ikeu. Předmětem kampaně s názvem Thisables bylo představení série kompenzačních pomůcek, které usnadňovaly používání nábytku a vybavení domácnosti lidmi s postižením. Na celkem 13 pomůcek agentura zveřejnila zdrojový kód ke 3D tisku, který byl volně ke stažení. Vše začalo v Izraeli jako lokální projekt, zanedlouho se ovšem rozrostl v celosvětovou iniciativu.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)