Program konference LinkedIn summit odvíjející se od profesionální sociální sítě LinkedIn se zaměřuje na personalistiku, marketing a sales.
Akce se uskuteční 14. září v pražském Branickém pivovaru a startuje od devíti hodin. Provázet jí bude Filip Kahoun, který zároveň vyhlásí výsledky ocenění LiFT v kategoriích Firemní profil roku, Marketingový počin roku a Osobnost českého LinkedIn. Kvůli nařízení vlády, které od 1. září zpřísnilo opatření proti pandemii koronaviru, proběhne konference v rouškách. Kdo nebude mít vlastní, dostane při vstupu jednorázovou ústenku.
Mezi řečníky LinkedIn Summitu 2020 se objeví mimo jiné Josef Kadlec, zakladatel společností GoodCall a Recruitment Academy, jenž promluví o automatizaci procesů i rutinních úkolů v recruitmentu, marketingu i B2B prodeji. Osobní příběh o guerilla marketingu a stavění firmy s pomocí LinkedIn uvede František Rejzek, specialista prodeje a marketingu ve společnosti Bradna restaurování. Vojtěch Pres, eSport specialista ze skupiny Sazka, bude vedle esportu hovořit i o osobním brandingu. LinkedIn storyteller Miki Plichta ukáže sedm pokročilých hacků z dálného Východu týkajících se například edutainmentu či videomarketingu. Petr Kovařík, šéf společnosti Pražská čokoláda Steiner & Kovařík, ve svém příspěvku povypráví o tom, jak jeho dobře nastartovaný byznys zasáhla pandemie a jak mu LinkedIn pomohl se oklepat a najít nový směr.