Děláte reklamy na marihuanové produkty? Přihlaste se do Clio Cannabis Awards

Mezinárodní soutěž pro všechny, kteří vytvářejí marketingovou komunikaci na podporu trhu s marihuanou, posunuje termín uzávěrky přihlášek z 25. září na 9. října.

V soutěži budou oceněny nejlepší nápady v tomto rychle rozvíjejícím se odvětví, a to v kategoriích Osvěta/Obhajoba, Brand Design, Digitál/Mobil, Aktivace/Zkušenost, Film/Video, Filmová produkce, Partnerství/Spolupráce, Tisk a OOH, PR, Společenský prospěch nebo Sociální média. První ročník soutěže proběhl loni ve spolupráci s časopisem High Times. Mezi oceněnými pracemi byla i kampaň firmy Sunday Scaries vyrábějící mimo jiné CBD produkt s názvem Sunday Scaries Gummies (volně přeloženo Nedělní nervídci), gumové bonbóny, které mají v každém medvídku 10 miligramů CBD a navíc jsou veganské.

Všechny loňské vítězné práce najdete zde.

https://www.youtube.com/watch?v=yvoC7HFmoWA
Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová