Mezinárodní soutěž pro všechny, kteří vytvářejí marketingovou komunikaci na podporu trhu s marihuanou, posunuje termín uzávěrky přihlášek z 25. září na 9. října.
V soutěži budou oceněny nejlepší nápady v tomto rychle rozvíjejícím se odvětví, a to v kategoriích Osvěta/Obhajoba, Brand Design, Digitál/Mobil, Aktivace/Zkušenost, Film/Video, Filmová produkce, Partnerství/Spolupráce, Tisk a OOH, PR, Společenský prospěch nebo Sociální média. První ročník soutěže proběhl loni ve spolupráci s časopisem High Times. Mezi oceněnými pracemi byla i kampaň firmy Sunday Scaries vyrábějící mimo jiné CBD produkt s názvem Sunday Scaries Gummies (volně přeloženo Nedělní nervídci), gumové bonbóny, které mají v každém medvídku 10 miligramů CBD a navíc jsou veganské.
Všechny loňské vítězné práce najdete zde.