Agentura Leo Burnett Israel vytvořila pro Galil Mountain Winery z pohoří Horní Galileje novoroční kampaň, v rámci níž dala práci lidem zasaženým důsledky pandemie.
Židovský Nový rok (Roš ha-šana) je doslova za rohem, letos dvoudenní svátek začíná 18. září. A stejně jako v jiných kulturách i v židovské má při podobných svátcích na slavnostním stole své pevné místo láhev červeného vína. Jenže právě s červeným to není vždycky snadné, obzvláště když hostitel prostře na bílý ubrus. Trvalé vzpomínky na oslavy v podobě puntíků různé intenzity červené barvy známe všichni. Nešlo se jich zbavit mastkem, sodou, solí, studenou vodou, bílým vínem… a potom už ani praním v pračce. A právě tento moment zklamání inspiroval agenturu Leo Burnett a Galil Mountain Winery, aby vytvořily kampaň s názvem „Drop of Godness“, v níž hráli hlavní roli ubrusy v červené škále. Tyto ubrusy ušili lidé s postižením, které v menších manufakturách rozesetých po celé zemí zaměstnává společnost Hameshakem a kteří právě v dnešní těžké době potřebují zakázky, aby si udrželi práci.
Vinařství k Novému roku vydalo edici Winetone, sváteční balení, které obsahuje kromě lahve čeveného také ubrus, jenž svou barvou odpovídá barvě zvoleného vína. A problém se skvrnami je vyřešen.