Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Co vzejde ze spojení bílého ubrusu a červeného vína? Kapka dobra

Agentura Leo Burnett Israel vytvořila pro Galil Mountain Winery z pohoří Horní Galileje novoroční kampaň, v rámci níž dala práci lidem zasaženým důsledky pandemie.

Židovský Nový rok (Roš ha-šana) je doslova za rohem, letos dvoudenní svátek začíná 18. září. A stejně jako v jiných kulturách i v židovské má při podobných svátcích na slavnostním stole své pevné místo láhev červeného vína. Jenže právě s červeným to není vždycky snadné, obzvláště když hostitel prostře na bílý ubrus. Trvalé vzpomínky na oslavy v podobě puntíků různé intenzity červené barvy známe všichni. Nešlo se jich zbavit mastkem, sodou, solí, studenou vodou, bílým vínem… a potom už ani praním v pračce. A právě tento moment zklamání inspiroval agenturu Leo Burnett a Galil Mountain Winery, aby vytvořily kampaň s názvem „Drop of Godness“, v níž hráli hlavní roli ubrusy v červené škále. Tyto ubrusy ušili lidé s postižením, které v menších manufakturách rozesetých po celé zemí zaměstnává společnost Hameshakem a kteří právě v dnešní těžké době potřebují zakázky, aby si udrželi práci.

Vinařství k Novému roku vydalo edici Winetone, sváteční balení, které obsahuje kromě lahve čeveného také ubrus, jenž svou barvou odpovídá barvě zvoleného vína. A problém se skvrnami je vyřešen.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)