Tipsport spouští jednu z nejrozsáhlejších dlouhodobých kampaní ve své historii. Do televize a onlinu tento měsíc nasazuje první ze tří desítek verzí různých tematických spotů. Kampaň rozvíjí téma největší komunity sázkařů a zdůrazňuje komunitní charakter sázení s Tipsportem.
Ve spotech natočených s nejpopulárnějšími českými a slovenskými sportovci se zobrazují interaktivní a sociální prvky, které největší česká sázková společnost klientům nabízí: analýzy, sdílení tiketu a vzájemné inspirace, statistiky k zápasu, chat a další.
Ve spotech vystupují jako tváře Tipsportu například fotbalista pražské Sparty Bořek Dočkal, bojovník MMA Machmud Muradov, lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká, beachvolejbalistky Bára Hermannová a Markéta Nausch Sluková, kapitánka české basketbalové reprezentace Kateřina Elhotová a zástupci hokejové reprezentace Dominik Kubalík a Tomáš Zohorna. Na slovenském trhu poběží i spoty s tamními hokejovými reprezentanty Martinem Fehérvárym a Martinem Bakošem. Celkem se v kampani vystřídá osm různých sázkařsky populárních sportovních odvětví.
Na kreativě Tipsport spolupracoval s freelancery, produkci znovu svěřil společnosti Woobetz, spoty režíroval Jakub Švejkar. Spoty budou nasazovány jako sponzorské vzkazy i klasické reklamy v délkách od 10 do 30 vteřin postupně podle sezony, v televizi se první z nich objeví v pátek 14. srpna. Všechny spoty se točily na jednom místě v ateliéru v pražských Letňanech.