České i zahraniční firmy – agentury, promotion týmy či zadavatelé – pracující s 3D reklamou mohou od tohoto týdne přihlašovat své práce do soutěže Hvězda 3D reklamy 2020. Uzávěrka je 12. října.
První kolo hodnocení porotou proběhne 5. listopadu, do 11. listopadu bude znám shortlist, finále se pak uskuteční 26. listopadu v místě konání akce POPAI Day 2020 (zatím není určeno), kde budou soutěžní předměty také vystaveny. V ten samý den se bude konat vyhlášení výsledků a předání cen.
Soutěží se v cekem v osmi hlavních kategoriích: Využití 3DR v rámci komunikačního mixu, Aplikace motivu na 3DR, Reklamní kancelářské potřeby, kalendáře a diáře, Reklamní textil, Reklamní gastronomie, Reklamní nebo dárkový obal, Manažerský dárek a Tailor made.
Zvláštními kategoriemi jsou Reklamní předmět 3. milénia (pro dosud nerealizované návrhy) a Hvězdná brána (pro účastníky, kteří se doposud soutěže nezúčastnili). Uděluje se také cena za inovaci roku a vyhlašuje absolutní vítěz soutěže. Ti byli v loňském roce dva: 3D piškvorky PF 2019 od Rostislava Čermáka, který se specializuje na individuální projekty, a Opavia sušenkové tenisky od agentury PR.Konektor.
Pořadatelem soutěže je asociace POPAI CE, více informací najdete na popai.cz.