Pátý ročník mezinárodní soutěže WARC Media Awards, jež je určena všem efektivně naplánovaným mediálním projektům, které měly jasný dopad na byznys, představuje postupně porotce jedntlivých kategorií. Předsedy porot jsou v letošním roce zástupci společnosti L’Oréal, Carbon, Direct Line Group a Tesca.
V soutěži se bude hodnotit insight, strategie a analytika, jež stojí za efektivní investicí do médií. Práci může zcela zdarma přihlásit mediální, kreativní i digitální agentura, mediální dům, datoví specialisté, plánovači a další. Navíc počet přihlášených prací není nijak omezen. Uzávěrka přihlášek je 23. září. V každé ze čtyř hlavních kategorií budou vyhlášena první tři místa. Pro každou z kategorií je navíc nachystán fond ve výši 10 tisíc dolarů pro nejlepší práce. Ke Grand Prix bude náležet odměna 7 tisíc dolarů. Dále budou odměněni vítězové speciálních cen, a to tisíci dolary každý ve své kategorii.
Loni si ocenění Grand Prix odnesly Babyshop (FP7 McCann Dubai) za budování znalosti značky na arabských trzích, Vans (Starcom a MRY) za využití dat, Fox Cricket (Mindshare Sydney) za využití umělé inteligence a Škoda UK (PHD UK a FUSE) za kampaň #ThisIsOurTime propagující ženskou cyklistiku.