Novým výkonným ředitelem společnosti Procter & Gamble ve střední Evropě se stal Gabriel Ragy. Zároveň se stal předsedou představenstva firmy ve střední Evropě. Na starosti bude mít podnikání a provoz skupiny v celkem deseti zemích – kromě České republiky půjde o Polsko, Slovensko, Maďarsko, Chorvatsko, Slovinsko, Ukrajinu a pobaltské státy.
„Těším se na 120 milionů zákazníků v regionu. Střední Evropa je nádherný region s obrovským potenciálem. Už v ní působíme přes 25 let a rozsah našich operací zde hraje zásadní roli pro podnikání společnosti P&G ve zbytku Evropy i po celém světě,“ říká Gabriel Ragy. Do P&G nastoupil v roce 1998 v USA, kde zastával nejrůznější obchodní funkce. Poté převzal odpovědnost za založení a růst společnosti P&G v Rusku, Bělorusku a Maroku. Následně vedl tržní strategii a plánování pro střední a východní Evropu, střední východ a Afriku se sídlem v Ženevě. Nakonec povýšil až na post viceprezidenta pro globální rozvoj trhů P&G, kde podporoval růst a ambice společnosti ve více než 70 zemích.
Na českém trhu má Procter & Gamble v portfoliu několik značek – vložky Always nebo Naturella, holící strojky Gillette a Venus, pleny Pampers, prací prášek Ariel a aviváže Lenor, kartáčky Oral-B a blend-a-med, Jar nebo šampony Head&Shoulders a Pantene.
Právě u značky Pantene běží od 9. července už třetí ročník projektu Silná a krásná, který poběží v hypermarketech Globus až do 2. září. V tomto období poputuje 10 Kč z každého zakoupeného produktu značky Pantene na financování výroby paruk z pravých vlasů pro onkologicky nemocné pacientky. Paruky jim na míru nechá vyrobit a předá nadační fond Daruj vlasy. Onkologicky nemocným ženám pomáhá nadační fond Daruj vlasy cítit se lépe už více než 3 roky, během kterých předal už 102 žadatelkám paruky z pravých vlasů. Na výrobu jedné paruky se spotřebuje zhruba 200 až 400 gramů lidských vlasů, což odpovídá přibližně třem až čtyřem dárcům.
Společnost Procter & Gamble je stará 183 let, v roce 1837 ji založili William Procter a James Gamble. P&G působí v přibližně 70 zemích světa a jde o největšího reklamního inzerenta v USA. Loni dosáhla tržeb 67,7 miliardy dolarů, zisk činil necelé čtyři miliardy dolarů. Celkem zaměstnává 97 tisíc lidí.
Během krize, která přinesla nárůst poptávky po výrobcích kvůli tomu, že lidé doma více vařili, prali i uklízeli se nechal slyšet finanční ředitel Jon Moeller, že firma situace využije k tomu, aby výdaje na reklamu ještě navýšila. Podle něj jde o příležitost jak zdvojnásobit snahy o viditelnost značky. Využít plánovala i větší konzumace především online médií v časech pandemie. „V připomenutí toho, co vše značky přinášejí spotřebitelům a jak jim slouží, vidíme velký potenciál. Proto není vhodná doba stahovat se z reklamního trhu,“ uvedl tehdy finanční ředitel Jon Moeller. Firma zvýšila výdaje na reklamu hlavně v segmentech beauty, zdravotnické péče a dětských produktů