Jako dárek všem čtenářům zveřejníme ve dnech 25. prosince až 2. ledna na našem webu celkem 11 článků, které vyšly v uplynulém roce v časopise Marketing & Media.
Jeden předvánoční dárek jsme vám již nadělili. Pevně věříme, že se vám naše ročenka, která poutavě shrnuje dění v uplynulém roce 2023, líbí. Pokud jste si ji ještě nepořídili, neváhejte.
V nadělování dárků ale budeme pokračovat i přes vánoční svátky a přelom roku. Celkem se můžete těšit na 11 článků, které v tomto roce vyšly v časopise Marketing & Media:
- 25. prosince: rozhovor s Lumírem Kajnarem, oceňovaným idea designerem a brand architektem (MAM 25/23)
- 26. prosince: rozhovor s Josefem Matějovičem, ředitelem marketingové komunikace J&T Banky (MAM 44/23)
- 27. prosince: rozhovor s Barbarou Evans, managing partnerkou německé agentury Mediaplus (MAM 42/23)
- 28. prosince: rozhovor s Jip van de Meent, která se věnuje strategii v Dentsu Creative Amsterdam (MAM 26-27/23)
- 28. prosince: článek shrnující rozdíly mezi běžnou populací a pracovníky agentur – Mediální bubliny (MAM 50/23)
- 29. prosince: rozhovor s Dominikou Skirło, vedoucí Creative Lab TikToku (MAM 46/23)
- 30. prosince: rozhovor s Danou Dvořákovou, šéfkou komunikace skupiny KKCG (MAM 40/23)
- 31. prosince: hlavní téma čísla „Humor v reklamě“ (MAM 35/23)
- 31. prosince: rozhovor s Veronikou Burešovou, ředitelkou GroupM Nexus (MAM 45/23)
- 1. ledna: rozhovor s Jenni Romaniuk, mezinárodní ředitelkou světově uznávaného Ehrenberg-Bassova institutu (MAM 43/23)
- 2. ledna: hlavní téma čísla „Duševní zdraví lidí z marketingu a reklamy“ (MAM 36/23)
Sledujte naše webové stránky a sociální sítě.
Přejeme všem krásné a pohodové Vánoce. Buďte zdraví a v bezpečí.
Váš MAM