Ve výběrovém řízení na dlouhodobou podporu komunikačních aktivit operátora T-Mobile na poli gamingu a esportu zvítězil tým Ticino agentury Ogilvy. Hlavním cílem spolupráce bude budování image T-Mobilu jako značky, která ukazuje sílu komunity i ve světě virtuálních her a přináší v této oblasti zábavný a vzdělávací obsah.
Agentury dostaly ve výběrovém řízení zadání na přípravu lokalizovaného positioningu mezinárodního turnaje T-esports Championship, komunikační strategie včetně návrhu konkrétních aktivit a dlouhodobé vize. Jedná se o dlouhodobý projekt z oblasti esportu, který vyvrcholí právě mezinárodním turnajem. Ten pořádá pro nadšence do gamingu a esportu mateřská společnost Deutsche Telekom a změřit síly v něm mohou profesionální i amatérské týmy hráčů z vybraných zemí střední a východní Evropy. Letos se mezi tyto země zařadily nově i Česká republika, Polsko a Maďarsko.
„Komunikace turnaje T-esports Championship startuje na českém trhu v srpnu s hlavním cílem podpořit zájem a motivaci českých hráčů přihlásit se do mezinárodního klání. V září začínají samotné kvalifikace, kterých se budou účastnit hráči z šesti evropských zemí, v polovině listopadu pak přijde očekávané finále, kde si vítězové jednotlivých herních titulů rozdělí hlavní výhru sto tisíc euro i další ceny,“ komentuje plánovanou kampaň Iva Menclová, zastupující ředitelka značky a marketingové komunikace T-Mobile Česká republika.
Ogilvy vítěznou nabídku připravila ve spolupráci s gamingovou a esportovou agenturou Obviously Professionals, která zastupuje jeden z nejúspěšnějších esportových týmů v Česku, Sinners.
„Klíčové pro nás bylo najít tu nejlepší kombinaci mezi tím, co pro značku T-Mobile aktuálně budujeme, a to je platforma #MeziSvými, a prostředím neprofesionálních hráčů. S nimi jsme nápady i celou koncepci během všech příprav konzultovali, abychom měli jistotu, že vytvoříme prostředí, kde se právě hráči budou cítit #MeziSvými,“ říká Jakub Šumanský, „senior client project lead“ Ogilvy. Tendr projektově vedl Jakub Šumanský a Denisa Došlá ze social týmu Ogilvy, strategii připravil Jiří Jón a kreativně ho zastřešil Jan Fryč.