Dvakrát vyprodaná hala O2 universum nestačila, a tak fotbalový pořad Tiki-Taka míří do sousední O2 areny s cílem stát se největší živou talk show v české historii. Pro svůj smělý plán získal tým Tiki-Taka Live i generálního partnera, a to společnost Penny, která se stále více spojuje s českým fotbalem.
Talk show už osm let běží na kanále O2 TV Sport a tento týden se dočkala 255. dílu. „Před rokem jsme si s Petrem Švancarou a Danem Strejcem řekli, že bychom chtěli náš formát dostat víc mezi lidi,“ připomněl moderátor pořadu Petr Svěcený, kterak Tiki-Taka poprvé opustila televizní prostor a vyrazila do Kroměříže, Ostravy a dvakrát do O2 universa. „Zjistili jsme, že to funguje, že spojení fotbalu a zábavy doplněné o zajímavou hudební produkci má životnost, a tak jsme před sebe postavili tuto výzvu,“ dodal.
Vedle listopadové zastávky v Brně a květnového výjezdu do Bratislavy je tak show v pražské O2 areně, která proběhne 15. března 2025, jasným vrcholem druhé sezony Tiki-Taka Live. Diváky by měla vtáhnout do dění důmyslná stage, zatím utajované hudební vystoupení i účast čtyřnásobného vítěze fotbalové Ligy mistrů Nizozemce Clarence Seedorfa. „O2 arena je velké sousto a byli bychom rádi, kdyby se nám ji podařilo naplnit,“ zmínil bývalý fotbalista Petr Švancara.
Současně byl představen i nový generální partner Tiki-Taka Live – řetězec Penny. Zatímco konkurenční Lidl se angažuje na evropské úrovni a minulý týden oznámil partnerství s Evropskou a Konferenční ligou UEFA, Penny se stále více propojuje s českým fotbalem. Začínalo na regionální úrovni a před letošním evropským šampionátem se stalo i hlavním partnerem reprezentace. „Do fotbalu jsme letos vtrhli na poslední chvíli, a tak jsme neměli nic dojednaného na kanálech ČT a O2. Pro příští rok jsme si říkali, že by bylo fajn, kdybychom se fotbalu věnovali ještě dál a snad i víc a líp,“ řekl MAM vedoucí strategického marketingu Penny Vít Vojtěch.
Řetězec si tak začal mapovat situaci v českém fotbale a vyhodnotil si, že talk show Tiki-Taka je aktuálně to nejlepší, co nabízí. Jak loni v prosinci pro MAM uvedl Marek Kindernay, šéf kanálů O2 TV Sport, každý televizí díl sleduje zhruba 100 tisíc diváků, což je počet, který se blíží sledovanosti velkých zápasů. „Není lepší show, která by se věnovala fotbalu, ale zároveň byla i pro nefotbalisty. Tiki-Taka baví fanoušky, ale i jejich rodiny. Díky pestřejší cílové skupině to je pro nás ještě mnohem zajímavější. A funguje i venku, proto jsme u toho chtěli být,“ vysvětluje Vít Vojtěch a potvrzuje, že partnerství se týká jen živé show. „Paralelně mimo tuto dohodu se díváme, co nabízí O2 TV Sport, protože to je místo, kde se nyní koncentruje veškerý fotbal. Proto tam chceme být a nějakým způsobem fungovat,“ prozradil.
Vzhledem k tomu, že se spolupráce s Tiki-Taka upekla na poslední chvíli, podoba aktivace Penny během samotné show má zatím jen hrubý rámec. „Určitě tam nechceme mít jen logo, deset lístků pro vedení a plácat se po zádech. Chtěli bychom, aby účastníci přirozeně cítili, že Penny je součástí fotbalu, má rádo sport a podporuje ho,“ dodal Vít Vojtěch.