Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sportovní rok 2024: s blížící se olympiádou bude tlak na značky sílit

Nabitější sportovní rok byste těžko pohledali. Mistrovství světa v hokeji i biatlonu hostí Česko, fotbalové Euro se bude hrát za humny a letní olympijské hry se po 12 letech vrátí do Evropy. Téma aktuálního MAM 2/2024 se věnuje tomu, jak se značky chystají na tuto supersezonu.

Do startu olympiády v Paříži dnes zbývá přesně 200 dní. A ač ze všech čtyř nejsledovanějších akcí přijde na řadu jako poslední, vzhledem k tomu, že Mezinárodní olympijský výbor (MOV) v prosinci umožnil vybraným ruským a běloruským sportovcům startovat se statusem neutrálních sportovců, vášně vzbuzuje již nyní.

Společnost CPI Property Group ukončila spolupráci s Českým olympijským výborem úplně, Plzeňský prazdroj se rozhodl stáhnout veškerou komunikaci k olympijským hrám. Jestli bude značka v tekutém stavu přítomna v Českém domě, který tradičně slouží k propagaci partnerů přímo v dějišti Her, nebo na Olympijském festivalu v Mostě, ještě není rozhodnuto. „O dalších detailech jednáme s ČOV,“ uvedla pro MAM Zuzana Dudová, marketingová manažerka Pilsner Urquell.

Reklama
ČEZ

Společnost T-Mobile, další z portfolia partnerů ČOV, se startem sportovců ze zemí, které útočí na Ukrajině, také nesouhlasí, nicméně chce nadále pokračovat s podporou českých sportovců i amatérského sportu. Významnou většinu prostředků při spolupráci s ČOV totiž směřuje do závodu T-Mobile Olympijský běh pro děti a amatérské běžce. „V souvislosti s rozhodnutím MOV nám proto nedává smysl omezovat tuto podporu. Situaci ale sledujeme na denní bázi a jsme připraveni případně naše postoje přehodnotit podle vývoje situace,“ sdělil Ladislav Báča, ředitel značky a marketingové komunikace T-Mobile, a dodal: „Zájem veřejnosti je zřejmý již nyní a my počítáme s tím, že se situace bude vyvíjet a tlak může sílit.“

Jaký postoj v této ožehavé otázce zaujímá Toyota, která je partnerem ČOV i MOV? Co chystá Škoda Auto, kterou v roli partnera čeká už čtvrté hokejové MS v Česku, a vytěží víc Betano z partnerství s hokejovou reprezentací, nebo Tipsport, který se spojil s celým hokejovým šampionátem? A získá fotbalová asociace díky Euru konečně po čtyřech letech generálního partnera? To vše a mnohem víc najdete v celém znění jen zde.

Picture of Petr Žaloudek

Petr Žaloudek

Působil jako reportér ve sportovní redakci deníku Blesk, byl pověřen jejím vedením. V týdeníku Marketing & Media se zaměřuje především na média a tvorbu obsahu, mediální nákup, retail, sport a esport.
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)