Reklama
Megaboard

Primark oznámil plánované otevření nové prodejny v pražské Metropoli Zličín

V následujícím finančním roce otevře Primark svůj druhý obchod v Praze a celkově třetí v České republice. Oznámení je dalším milníkem v expanzi společnosti ve střední a východní Evropě, kdy prodejce oznámil také otevření nové prodejny v polské Bydhošti.

Mezinárodní maloobchodní řetězec Primark oznámil, že plánuje otevřít svůj třetí obchod v České republice, a to v pražské Metropoli Zličín. Společnost zahájila v České republice provoz své první pražské prodejny na Václavském náměstí v červnu 2021. Na základě pozitivních reakcí místních zákazníků otevřel Primark o pouhý rok později druhou pobočku v brněnském nákupním centru Olympia. Primark Metropole Zličín otevře své brány v příštím finančním roce maloobchodního řetězce, tedy mezi zářím 2024 a zářím 2025.

Nová prodejna se bude rozkládat na ploše přibližně 2 800 m². Zákazníci se mohou těšit na nejnovější módní trendy i na zboží z oblasti krásy, životního stylu a domácích potřeb. Společnost Primark se snaží nabízet udržitelnější oblečení za dostupné ceny pro každého a již 55 % jejího oblečení je vyrobeno z recyklovaných nebo udržitelněji získaných materiálů. Maloobchodní řetězec se zavázal zvýšit tento podíl na 100 % do roku 2030.

Společnost Primark pokračuje v rozvoji své působnosti ve střední a východní Evropě. Oznámila také výstavbu své sedmé prodejny v Polsku, v Zielone Arkady v Bydhošti, která bude otevřena v příštím finančním roce. Do roku 2025 bude mít Primark 16 prodejen na šesti trzích střední a východní Evropy, včetně první pobočky v Maďarsku, v obchodním centru Arena Mall v Budapešti, která bude otevřena ještě letos, a také přidá třetí prodejnu v Rumunsku.

„Je to pro nás velmi významný den, protože oznamujeme ne jednu, ale hned dvě nové pobočky ve střední a východní Evropě. V roce 2024 uplyne pět let od otevření naší první prodejny v regionu, ve slovinské Lublani, a nyní jsme dosáhli milníku 12 prodejen na pěti trzích. Za tuto dobu jsme se od našich zákazníků hodně naučili a nadále tvrdě pracujeme na tom, abychom jim poskytovali skvělý zážitek z nakupování, kterým je Primark známý po celém světě. Naše pokračující investice v regionu dokazují náš závazek rozšiřovat naši přítomnost a naplňovat naše poslání nabízet zákazníkům udržitelnější módu za dostupné ceny,“ řekl Maciej Podwojski, ředitel společnosti Primark pro střední a východní Evropu.

Martin Makovec, ředitel operací a investic společnosti Unibail-Rodamco-Westfield, doplnil: „Jsme rádi, že jako první obchodní centrum v Praze budeme moci nabídnout zákazníkům populární obchod Primark. Zájem této oblíbené značky o spolupráci s naším nákupním centrem jen podtrhuje rostoucí význam a atraktivitu Metropole Zličín, z čehož máme upřímnou radost. Naši zákazníci se nyní mohou těšit na podstatné rozšíření nabídky v oblasti módy a na ještě lepší zážitek z nakupování.“

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále