Reklama
Megaboard

POS Media slaví 25 let

Začínala jako agentura o šesti lidech, dnes má přes čtyři sta zaměstnanců, je evropským lídrem v shopper marketingu a spolupracuje s největšími značkami.

Příběh POS Media se začal psát v roce 1998, kdy v Praze vznikla malá agentura se šesti zaměstnanci a jasnou vizí zaujmout vedoucí postavení v shopper marketingu a expandovat za hranice České republiky. Jakkoli se tento plán mohl jevit smělý, zakladateli agentury Richardu van het Bolscherovi, který pochází z Holandska, ale v Praze žije už několik desetiletí, se jej podařilo proměnit v realitu.

Přes 12 tisíc kampaní ročně

Pod jeho vedením dokázala původně malá agentura expandovat do sedmi evropských zemí. Nyní je předním evropským poskytovatelem řešení pro maloobchodní média i marketing v místě prodeje a zaměstnává přes čtyři sta pracovníků i tisíce freelancerů. Zatímco většina agentur je buď ryze českých, nebo má v Česku jen pobočku, u POS Media Group je tomu naopak.

„Když jsme začínali, in­‑store reklamní formáty v Česku téměř neexistovaly, ale věřil jsem, že to vyjde. Expandovali jsme do mnoha zemí a nabízíme ve svém segmentu nejširší portfolio služeb na trhu. Kombinujeme retailová média s promo a aktivací prodeje, digitálními i kreativními řešeními a řadou dalších,“ říká výkonný ředitel agentury Richard van het Bolscher.

Aktuálně agentura poskytuje servis více než pěti tisícům klientů a značek, ročně uskuteční přes dvanáct tisíc kampaní a dokáže oslovit až 200 milionů zákazníků. V současné době spolupracuje POS Media Group s tak zvučnými značkami, jako je například Nestlé, Coca­‑Cola, Unilever, P&G, Tchibo nebo Mars a jejími partnery jsou třeba Albert CZ, Carrefour, Spar či Auchan. Na svém kontě má i množství významných ocenění: například minulý rok získala POS Media v České republice hned dvě první místa v POPAI awards a dalších pět ocenění v Maďarsku.

Kombinace off­line i on­line

Podstatou shopper marketingu, kterému se POS Media věnuje, je schopnost oslovit stálé i potenciální zákazníky v okamžiku, kdy se rozhodují nakoupit, a to přímo v místě prodeje. Zjednodušeně tak lze říci, že shopper marketing dokáže udělat z návštěvníka prodejny nakupujícího.

Z toho také vychází široké portfolio služeb, které POS Media svým klientům nabízí. Jeho opěrnými pilíři jsou in­‑store media, kreativa, produkce a instalace. Na základě jedinečného know­‑how o retailu a zákaznících, které získala během svého působení, je pak agentura schopna sestavit ucelenou komunikační kampaň na míru tak, aby oslovila co největší množství nakupujících.

„Naše síla je v tom, že nabízíme komplexní služby a klient od nás dostává plný servis ve špičkové kvalitě. Troufám si tvrdit, že v in­‑storu neexistuje nic, co nedokážeme realizovat. Skvělých výsledků dosahujeme kombinací on­linové a off­linové propagace,“ dodává provozní ředitel Filip Rudolf.

Efektivní kampaně jsou postavené na propojení mediálního prostoru ve skutečném obchodě, hostesek, eventů a jejich propagace na sociálních sítích. Ačkoli základem zůstává prostor v řetězcích, agentura disponuje i moderním kreativním studiem, oddělením merchandisingu a také divizí Digital signage, jež se zabývá instalací a správou obsahu LCD a LED obrazovek. Nezapomíná ani na nezastupitelný lidský faktor, proto pořádá eventy a zajišťuje hostesky, které doprovázejí in­‑store i outdoor kampaně.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále