Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Společnost dm oslavila 30 let na trhu

Společnost dm drogerie markt završila svůj jubilejní 30. rok na tuzemském trhu vynikajícím hospodářským výsledkem (navýšila obrat o více než 11 procent na 13,8 miliardy korun) a pro zákazníky přichystala řadu novinek a aktivit.

Od dubna 2022 mohou zákazníci díky aplikaci Moje dm jednak nakupovat či sbírat body do věrnostního programu dm active beauty, ale také prohlížet historii nákupů, zajímavé novinky v sortimentu nebo podrobné informace o produktech v prodejně díky integrované čtečce kódů. Příjemnou funkcionalitu představuje i nákupní seznam, který lze sdílet s rodinou či přáteli či možnost zrychleného nákupu již dříve zakoupeného zboží. K 30. září 2022 novou aplikaci aktivně využívalo více než 300 tisíc zákazníků.

Nyní také live shopping
Po půl roce od spuštění aplikace Moje dm uvedla společnost dm její novou funkcionalitu. Nový formát živého vysílání dmLive přináší podrobné představení vybraných drogistických produktů a rady a tipy, jak je správně používat. Během série živých přenosů se diváci mohou nechat inspirovat zkušenostmi moderátorky, kvalifikovaných odborníků nebo známých influencerů či k produktům klást konkrétní dotazy. Na základě doporučení si zákazníci mohou představené produkty ihned vložit do košíku a objednat. „Prodej produktů přitom není tím nejdůležitějším aspektem. Hlavním cílem je právě kontakt s našimi zákazníky prostřednictvím dalšího online kanálu,“ zdůrazňuje Martina Horká, jednatelka společnosti dm. Za sledování navíc získají zákazníci i exkluzivní eKupony. Koncept živého vysílání v mobilní aplikaci přinesla dm jako jedna z prvních společností na českém trhu.

Reklama

Inspiraci přinesla nová mezinárodní kampaň
Dlouhodobou mezinárodní kampaní Zažij sílu inspirace zahájila společnost dm svůj jubilejní rok. Cílem celé kampaně je brát inspiraci jako emocionální podporu a vnímat ji jako zdroj nových podnětů a nápadů ve všech oblastech lidského života. V rámci první fáze kampaně pod názvem Inspirace uměním vznikla v ulici Milady Horákové v Praze u stanice metra Hradčanská umělecká malba na zdi budovy – mural art. Malba zhotovená ilustrátorem Márou Čmárou vyobrazuje ženu v laskavém objetí s přírodou. Další tři malby pak rozjasnily prostor plzeňské náplavky u řeky Radbuzy. V průběhu měsíce května dostaly uměleckou výzdobu také vybrané prodejny v Praze, Brně a Plzni. I při této aktivitě nezapomínala společnost na ohleduplnost k životnímu prostředí – všechna díla byla vytvořena pomocí dvou typů speciálních ekologických barev.

To, že příroda neinspiruje pouze umělce, ale je každodenním zdrojem inspirace i pro běžný život, znázorňovala druhá část kampaně. Dlouhodobým cílem společnosti je ukázat, že každý může přispět k udržitelnějšímu způsobu života a lepší budoucnosti našich dětí tím, že se bude k přírodě chovat ohleduplně. Pro třetí, aktuální fázi kampaně, se stali inspirací sami lidé. V předvánočním období zdůrazňuje kampaň hodnoty, jako jsou laskavost a solidarita. V rámci kampaně tak vznikla kolekce NFT obrazů s názvem Múzy Inspirace. Obrazy, zapsané v technologii blockchain, budou moci zájemci zakoupit 25. listopadu online na www.dm-muzy.cz. Ve stejný den bude v prodejnách dm a na dm online shopu probíhat iniciativa Giving Friday. Pět procent z obratu učiněného tento věnuje dm prostřednictvím Charity ČR na podporu lidí, kteří se ocitli v tíživé životní situaci. K částce bude připočten celý výdělek z prodeje a dražby NFT obrazů, která proběhne v předvečer Giving Friday.

Symbolicky na Den Země bylo vybráno 30 projektů, mezi které byla rozdělena částka ve výši téměř sedm milionů korun. Přispěli do ní také dodavatelé drogistického řetězce i samotní zákazníci.

Společnost dm podpořila zelené projekty
Při příležitosti 30 let působení na českém trhu se společnost dm rozhodla prostřednictvím CSR iniciativy {SPOLEČNĚ} podpořit 30 projektů, které se věnují trvalé udržitelnosti. Do konce února 2022 se mohli zájemci o finanční podporu přihlásit se svým projektem. Symbolicky na Den Země bylo vybráno 30 projektů, mezi které byla rozdělena částka ve výši téměř sedm milionů korun. Přispěli do ní také dodavatelé drogistického řetězce i samotní zákazníci. Z každého prodaného kusu speciální výroční edice ekologických bavlněných tašek putovalo 30 Kč na podporu zelených projektů.

Vybrané projekty se dotýkají nejrůznějších oblastí. Pozornost odborné poroty dm si mezi jinými získaly projekty, které si kladou za cíl podporu ekosystémů, „urban farming“ či edukaci budoucích generací. „Dodatečně jsme poté rozhodli o podpoře projektu v jižních Čechách, kde společnost dm sídlí. Na revitalizaci rybníka a úpravu kruhového objezdu jsme poskytli pět milionů korun. Tím celková částka finanční podpory všech projektů dosáhla výše 12 milionů korun,“ uvádí Martina Horká. Seznam všech vítězných projektů je dostupný na webových stránkách dm {SPOLEČNĚ} (dm-spolecne.cz).

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)