Globus otevřel nový Fresh, maloformátový koncept z vlastní dílny

Přenáší oblíbený sortiment vlastních výrobků z velkoformátových hypermarketů do menších obchodů blíž bydlišti zákazníka. Globus otevřel v pražských Stodůlkách novou prodejnu Fresh, jejíž koncept byl připravován téměř výhradně v rámci interních zdrojů obchodního řetězce.

Globus otevřel prodejnu v pondělí 17. října v Petržílkově ulici naproti radnici Prahy 13. Na ploše 238 metrů čtverečních si mohou zákazníci vybírat z nabídky sortimentu čerstvých řeznických a pekárenských potravin vlastní výroby, hotová jídla z restaurace, ovoce a zeleninu a další koloniální zboží. Obchod je přímo navázán na hypermarket na pražském Zličíně, ze kterého je několikrát denně čerstvými komoditami zásobován.

„V malých prodejnách přibližujeme náš sortiment lidem v jejich místě bydliště. V této prodejně lidé mohou pořídit potraviny od čerstvého pečiva ke snídani přes vydatný oběd až po chutnou večeři. Jde o potraviny ve vysoké kvalitě od našich pekařů, řezníků a kuchařů,“ řekla Aneta Turnovská, tisková mluvčí společnosti Globus.

Prakticky celý koncept maloformátové prodejny vznikl „in-house“. „Globus je v porovnání s konkurencí velmi specifický obchod, tudíž vnímáme, že pro udržení integrity je nutné plánování s lidmi, kteří naše provozy dobře znají. Koncept malých prodejen Fresh, respektive jeho poslední verze ve Stodůlkách, byl připravován téměř výhradně v rámci našich interních zdrojů,“ uvedla pro MAM Aneta Turnovská a dodala: „Pro konzultaci směru designových prvků jsme využili externí německou agenturu, která dlouhodobě spolupracuje se společností Globus v Německu.“

První prodejna Globus Fresh byla otevřena na pardubickém sídlišti Dubina v roce 2018 a je v provozu dodnes. Druhou v Praze na Pankráci zavřela v prosinci 2020 po deseti měsících fungování covidová pandemie.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345