Značky s tvůrci uživatelského obsahu propojuje Cre8hub od Promolabu

Platformu Cre8hub, na níž mohou značky objevovat obsah tvořený reálnými uživateli, představila agentura Promolab, která se loni stala novým členem AČRA MK.

Marketingová agentura Promolab představuje novou platformu Cre8Hub. Slouží jako prostředek pro tvůrce, kteří zde mohou sdílet svou kreativitu a zároveň nabízí firmám možnost využívat autentický obsah od reálných uživatelů.

„Věříme, že platforma poskytne naší agentuře nejen konkurenční výhodu, ale také nový pohled na spolupráci, která přesahuje tradiční hranice a otevírá nové dveře pro tvorbu obsahu a propojení tvůrců s našimi klienty,“ uvedla Evgenia Klochay, zakladatelka a CEO agentury Promolab, která v loňském roce rozšířila řady Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace.

Cre8Hub podle agentury představuje příležitost pro tvůrce, kteří touží po dosažení vyššího dosahu a viditelnosti či spolupráci s nejrůznějšími značkami. Poskytuje též možnost propojení s dalšími tvůrci a sdílení nápadů. Pro značky zase Cre8Hub představuje prostředek pro využití síly UGC (User Generated Content) – obsahu vytvořeného tvůrci na online platformách, zejména sociálních sítích, v marketingových strategiích. Ten značkám dodává autenticitu a lidé ho vnímají jako důvěryhodnější než reklamy či influencery, jak si můžete přečíst v MAM 40/2023.

Také agentura Promolab připomíná, že obsah od reálných uživatelů zvyšuje dosah, posiluje angažovanost komunity kolem propagované značky a kampaně obsahující UGC jsou proto až o 70 procent úspěšnější než firemní nebo influencerské kampaně.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia