Reklama
Megaboard

Rýňák, Vlašák, Veltlín či Šeďák. Znovín mění vizuální identitu i komunikaci

K zásadní změně vzhledu a obsahu své komunikace přistoupilo vinařství Znovín Znojmo. Zkracuje název a mění podobu loga, vizuální identity, tedy i veškerých etiket a propagačních materiálů. Novou identitu vytvořilo brandingové studio B tým.

„Znovín vždy patřil k propagátorům moderních vinařských technologií a k inovátorům v oboru. Hrdě jsme se vždy hlásili ke Znojemsku, zákazníci s námi mohli poznávat viniční tratě. Toto vše jsme nyní do naší nové komunikace promítli a značku zmodernizovali,“ představil změnu ředitel společnosti Karel Matula.

Komunikace Znovínu pracuje s novým pojmenováním jednotlivých vín. Dostupnější jakostní řady nesou lidovou formu názvů – vyzkoušet tak můžete například Rýňák, Vlašák, Veltlín nebo Šeďák. Názvy znovínských vín také nově doplňují specifikace oblasti odkud pochází, převážně přímo viniční tratě. Příkladem mohou být Ryzlink rýnský ze Šobesu, Tramín červený od Tří dubů nebo Neuburské z Podhoří. Na jednotlivých řadách vín se objevují motivy inspirované krajinou Znojemska, zahlédnout tak můžete rostliny z herbáře, ledňáčka, ještěrku a rosničku nebo specificky ilustrované viniční tratě.

„Přistoupit k uchopení takto tradiční a velké značky, kterou milují tisíce lidí, vyžaduje opravdovou dávku jemnocitu a pokory. Jsme přesvědčeni, že se nám Znovín podařilo zmodernizovat a přiblížit mladším generacím,“ vysvětluje Radoslav Cichý z brandingového studia B tým, které novou komunikaci značky navrhlo.

„Vždy jsme se snažili být několik kroků napřed. Přinesli jsme na Znojemsko jako první vinařský turistický program, mezi prvními jsme otevřeli e-shop se zásilkovou službou, ale také jsme vdechli život Louckému klášteru ve Znojmě,“ přiblížila Znovín jeho obchodní ředitelka Eva Gargelová. Znovín je také organizátorem velkého počtu vinařských událostí a na komunikaci těchto turistických aktivit a degustačních aktivit se i nyní více zaměří. „Znojemsko je nádherný region a je tu co objevovat, proto sem chceme přivést ještě více návštěvníků a ukázat jim, o čem Znovín je,“ doplnila Gargelová. Znovín na jaře představí další novinky ve své nabídce služeb a produktů.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále