Reklama
Megaboard

Společnost dm spustila vlastní WhatsApp kanál

Pod názvem „dm Česko“ vstoupila značka dm na populární chatovací platformu WhatsApp a rozšířila tak svou komunikaci směrem k zákazníkům o další kanál.

Od neveřejného startu dne 27. května 2024 přes 8. červenec, kdy se stal kanál veřejným, získala již 8 tisíc odběratelů. Oficiální spuštění komunikace skrze sociální sítě, push notifikace v mobilní aplikaci Moje dm a newsletter proběhlo dne 17. července 2024.

Hlavním cílem společnosti je sdílet se svými zákazníky a zákaznicemi s předstihem novinky, fotky, videa, ankety a memes ze světa krásy a zdravého životního stylu. Příspěvky jsou publikovány 3–4× týdně. 

„WhatsApp je pro nás dalším krokem v rozšiřování naší komunikační sítě. Chceme být blíže našim zákaznicím a zákazníkům a poskytovat jim aktuální informace a inspiraci ze světa dm přímo na jejich oblíbené platformě,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

Vlastní WhatsApp kanál má také Marketing & Media. K jeho odběru se můžete přihlásit zde.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále