Reklama
Megaboard

Jan Gemrich z Foodory: máme za sebou úspěšný restart značky

Šéf marketingu doručovací platformy Jan Gemrich otevřeně přibližuje zkušenosti s rebrandingem společnosti i plány Foodory  v aktuálním vydání Marketing & Media.

Foodora má za sebou rok od doby, kdy se přebarvila narůžovo z červeného Dáme Jídlo. Podle šéfa marketingu platformy Jana Gemricha to byl úspěšný restart značky, i když se neobešel bez zádrhelů, které se stále objevují. „Je třeba počítat s tím, že přes sebelepší plán je to běh na dlouhou trať,“ říká Gemrich, který v rozhovoru pro MAM zmiňuje ty nejtěžší okolnosti proměny ale třeba i to, jaké překvapivé využití našly vyřazené tašky kurýrů.

Otevřeně také prozrazuje, na kolik společnost rebranding vyšel, jaké má plány s komunikací i co by rád změnil. Pro co jsou z pohledu Foodory efektivní jaké mediální kanály, kterou cílovou skupinu hledá na síti X a co plánuje s uživateli tvořeným obsahem? Celý rozhovor je k dispozici pouze zde.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále