Jan Gemrich z Foodory: máme za sebou úspěšný restart značky

Šéf marketingu doručovací platformy Jan Gemrich otevřeně přibližuje zkušenosti s rebrandingem společnosti i plány Foodory  v aktuálním vydání Marketing & Media.

Foodora má za sebou rok od doby, kdy se přebarvila narůžovo z červeného Dáme Jídlo. Podle šéfa marketingu platformy Jana Gemricha to byl úspěšný restart značky, i když se neobešel bez zádrhelů, které se stále objevují. „Je třeba počítat s tím, že přes sebelepší plán je to běh na dlouhou trať,“ říká Gemrich, který v rozhovoru pro MAM zmiňuje ty nejtěžší okolnosti proměny ale třeba i to, jaké překvapivé využití našly vyřazené tašky kurýrů.

Otevřeně také prozrazuje, na kolik společnost rebranding vyšel, jaké má plány s komunikací i co by rád změnil. Pro co jsou z pohledu Foodory efektivní jaké mediální kanály, kterou cílovou skupinu hledá na síti X a co plánuje s uživateli tvořeným obsahem? Celý rozhovor je k dispozici pouze zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia