David Vais z Logportu investoval do poradenského projektu Stage on Mars

Investice 20 milionů korun zajistí poradenskému projektu Milana Šemeláka Stage on Mars zázemí na dva roky a digitalizaci.

Milan Šemelák se v projektu Stage On Mars prostřednictvím vlastní metody vymezující se vůči tradičnímu poradenství definovat otázky o směřování jejich byznysu a leadershipu a nacházet na ně nové pohledy. Studiem perspektiv prošel také David Vais, jehož společnost Logport se zabývá budováním sítě multifunkčních komerčních zón a oživováním brownfieldů, a rozhodl se do Stage On Mars investovat 20 milionů korun. Finance zajistí projektu zázemí ve dvouletém horizontu, další jednotky milionů je pak v plánu použít na jeho digitalizaci.

„Mojí osobní vizí a životním posláním je vytvářet přidanou hodnotu ve všem, co dělám a zároveň se tím bavit. Necítím se být pouhým investorem. Jsem rád, že jsem ten, kdo poskytnul Stage On Mars finanční zázemí pro další růst,“ komentuje navázání spolupráce s Milanem Šemelákem David Vais, který se tak stal partnerem v projektu, za nímž jdou obchodní vize a nastavování procesů.

Milan Šemelák

„Milanovu metodu Stage On Mars jsme vyzkoušeli i přímo v Logportu a velmi kriticky nám to ukázalo, jak na tom firma, co se týče vedení, vlastně je, kde by se to dalo zlepšit, a co je potřeba velmi rychle změnit,“ popisuje zkušenost Vais s účastí ve hře, kterou mezi jinými prošli už také lidé ze Studia Najbrt, Mall TV (Fameplay), MSD, Atairu nebo managementu slovenské O2, společnosti, v jejíž české pobočce sám Milan Šemelák kdysi působil na pozici chief brand officer.

Cílem metody je podle Milana Šemeláka vytrhnout lidi z jejich běžné reality a umožnit jim společně vytvářet něco nového: „Stage on Mars je určen těm, kteří se potřebují vrátit k jádru věci, pročistit vzduch, sladit společné perspektivy a sladit pohled na věci, o kterých se dosud nebavili. Všichni chtějí inovovat, prodávat, přebudovávat. Na jednoduchou otázku ‚Kdo vlastně jsme?‘ ale většina vedoucích pracovníků ani jejich týmů nedokáže odpovědět.“

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)