Investice 20 milionů korun zajistí poradenskému projektu Milana Šemeláka Stage on Mars zázemí na dva roky a digitalizaci.
Milan Šemelák se v projektu Stage On Mars prostřednictvím vlastní metody vymezující se vůči tradičnímu poradenství definovat otázky o směřování jejich byznysu a leadershipu a nacházet na ně nové pohledy. Studiem perspektiv prošel také David Vais, jehož společnost Logport se zabývá budováním sítě multifunkčních komerčních zón a oživováním brownfieldů, a rozhodl se do Stage On Mars investovat 20 milionů korun. Finance zajistí projektu zázemí ve dvouletém horizontu, další jednotky milionů je pak v plánu použít na jeho digitalizaci.
„Mojí osobní vizí a životním posláním je vytvářet přidanou hodnotu ve všem, co dělám a zároveň se tím bavit. Necítím se být pouhým investorem. Jsem rád, že jsem ten, kdo poskytnul Stage On Mars finanční zázemí pro další růst,“ komentuje navázání spolupráce s Milanem Šemelákem David Vais, který se tak stal partnerem v projektu, za nímž jdou obchodní vize a nastavování procesů.
„Milanovu metodu Stage On Mars jsme vyzkoušeli i přímo v Logportu a velmi kriticky nám to ukázalo, jak na tom firma, co se týče vedení, vlastně je, kde by se to dalo zlepšit, a co je potřeba velmi rychle změnit,“ popisuje zkušenost Vais s účastí ve hře, kterou mezi jinými prošli už také lidé ze Studia Najbrt, Mall TV (Fameplay), MSD, Atairu nebo managementu slovenské O2, společnosti, v jejíž české pobočce sám Milan Šemelák kdysi působil na pozici chief brand officer.
Cílem metody je podle Milana Šemeláka vytrhnout lidi z jejich běžné reality a umožnit jim společně vytvářet něco nového: „Stage on Mars je určen těm, kteří se potřebují vrátit k jádru věci, pročistit vzduch, sladit společné perspektivy a sladit pohled na věci, o kterých se dosud nebavili. Všichni chtějí inovovat, prodávat, přebudovávat. Na jednoduchou otázku ‚Kdo vlastně jsme?‘ ale většina vedoucích pracovníků ani jejich týmů nedokáže odpovědět.“