Reklama
Megaboard

David Vais z Logportu investoval do poradenského projektu Stage on Mars

Investice 20 milionů korun zajistí poradenskému projektu Milana Šemeláka Stage on Mars zázemí na dva roky a digitalizaci.

Milan Šemelák se v projektu Stage On Mars prostřednictvím vlastní metody vymezující se vůči tradičnímu poradenství definovat otázky o směřování jejich byznysu a leadershipu a nacházet na ně nové pohledy. Studiem perspektiv prošel také David Vais, jehož společnost Logport se zabývá budováním sítě multifunkčních komerčních zón a oživováním brownfieldů, a rozhodl se do Stage On Mars investovat 20 milionů korun. Finance zajistí projektu zázemí ve dvouletém horizontu, další jednotky milionů je pak v plánu použít na jeho digitalizaci.

„Mojí osobní vizí a životním posláním je vytvářet přidanou hodnotu ve všem, co dělám a zároveň se tím bavit. Necítím se být pouhým investorem. Jsem rád, že jsem ten, kdo poskytnul Stage On Mars finanční zázemí pro další růst,“ komentuje navázání spolupráce s Milanem Šemelákem David Vais, který se tak stal partnerem v projektu, za nímž jdou obchodní vize a nastavování procesů.

Milan Šemelák

„Milanovu metodu Stage On Mars jsme vyzkoušeli i přímo v Logportu a velmi kriticky nám to ukázalo, jak na tom firma, co se týče vedení, vlastně je, kde by se to dalo zlepšit, a co je potřeba velmi rychle změnit,“ popisuje zkušenost Vais s účastí ve hře, kterou mezi jinými prošli už také lidé ze Studia Najbrt, Mall TV (Fameplay), MSD, Atairu nebo managementu slovenské O2, společnosti, v jejíž české pobočce sám Milan Šemelák kdysi působil na pozici chief brand officer.

Cílem metody je podle Milana Šemeláka vytrhnout lidi z jejich běžné reality a umožnit jim společně vytvářet něco nového: „Stage on Mars je určen těm, kteří se potřebují vrátit k jádru věci, pročistit vzduch, sladit společné perspektivy a sladit pohled na věci, o kterých se dosud nebavili. Všichni chtějí inovovat, prodávat, přebudovávat. Na jednoduchou otázku ‚Kdo vlastně jsme?‘ ale většina vedoucích pracovníků ani jejich týmů nedokáže odpovědět.“

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále