Reklama
Megaboard

Repromeda v novém: čistota a jasný směr

Klinika Repromeda se rozhodla pro rebranding. Co vše jí změna přináší?

Repromeda, jedna z mála rodinných klinik pro léčbu neplodnosti v Česku, už 24 let pomáhá všem, kteří nechtějí jen doufat. Díky jejím službám je svět bohatší o více než šest tisíc dětských úsměvů. Repromeda je moderní značka — tomu ale neodpovídala příliš složitá vizuální identita. S požadavkem rebrandingu oslovila agenturu Better, která se dlouhodobě stará o její komunikaci.

Touha se neustále posouvat
Hlavní nároky? Čistota, jemnost a autenticita. „Je skvělé, že jsme se od tvorby bannerů posunuli do role strategického partnera, který Repromedu provedl tak zásadní změnou, jako je rebranding. Těší nás projevená důvěra a jsem hrdý, že se nám vše tak povedlo,“ říká CEO agentury Better Martin Kupka.

Učení 5 elementů a opravdové příběhy
Repromeda kombinuje v léčbě moderní medicínu s tradičními postupy, což se promítalo i do původního loga, které vycházelo ze symbolů jin a jang a učení 5 elementů. Agentura Better na tuto myšlenku navázala. „Nový koncept stojí na čisté typografii a zdůrazňuje element vody, symbol zrození. Hravost logu dodává mírné vybočení písmene O, které je odrazem nestálosti a proměnlivosti života. Na druhé straně symbolizuje rodinný kruh a naději. Tento prvek nám umožňuje dostat do komunikace emoce a využívat logotyp jako prostředek samotného sdělení, které může reagovat na okolí,“ popisuje creative director agentury Better Stanislav Bílek.

Vizuální komunikaci Repromedy oživuje geometrie — nepravidelný kruh a linie, které se navzájem doplňují. Díky využití holografických efektů lze objekty umísťovat na podkladové plochy v podobných barevných odstínech.

V barevné škále se objevuje šest základních pastelových barev, které se dají vhodně kombinovat. Primární barvou je tmavě modrá, doplňuje ji meruňková a světle fialová, barvy spojené s mateřstvím a ženstvím. „Nová identita nám pomáhá udržovat jasný směr a zároveň nám nechává prostor pro kreativitu. Díky tomu mohou být naše grafické výstupy stejně kvalitní jako námi poskytované služby,“ dodává provozní a marketingová ředitelka Repromedy Tereza Agáta Jičínská.

Hledání správných propojení
Na vizuální identitu navazuje i komunikační koncept. „Podstatou Repromedy je propojení: propojení buněk, ze kterých vzniká nový život, propojení vědy s empatií, propojení lidských osudů a životních příběhů. Proto texty zdůrazňují nejrůznější slovní spojení obsahující ‚pro‘ a podprahově tak odkazují na Repromedu na více úrovních,“ vysvětluje brand strategist agentury Better Kateřina Hanušová.

Tematika propojení se zrcadlí i ve výběru fotografií, kde se objevují detaily, jako jsou doteky rukou. Fotografie jsou čisté a autentické, zachycují totiž klienty Repromedy. Doplňuje je výrazná typografie vycházející z loga firmy.
Vizuální změny se odrážejí ve veškeré komunikaci značky — ať už jsou to nový web, sociální sítě, billboardy, potisky na tramvajích, tiskové materiály, walldesign nebo komunikace v B2B sektoru genetického testování.

První kampaň a hned o 90 procent nižší náklady
Jak nová kreativa funguje, si Repromeda ověřila hned v první kampani na získávání dárkyň vajíček a dárců spermatu. Běžné kampaně doplnily lead generation ads s cílem sběru kontaktů.

Největší úspěch sklidila kampaň Reprohrdina, kde se za měsíc podařilo získat 250 potenciálních zájemců, což je počet, který Repromeda dříve získávala téměř rok. Zároveň se tak povedlo snížit cenu za zájemce o 90 procent. 

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále