Komunikaci Staropramenu a Coolu dochutí Peppermint

Společnost Pivovary Staropramen, která má v portfoliu značky Staropramen, Braník, Ostravar, Mustang a Cool, si ve výběrovém řízení vybrala pro svou komunikaci a správu sociálních sítí agenturu Peppermint digital. Spolupráce na značkách Staropramen a Cool začala 1. března 2025.

„Agentura Peppermint nás oslovila svým neotřelým, moderním a svěžím přístupem ke komunikaci našich značek Staropramen a Cool. Třešničkou na dortu bylo nadšení celého týmu, které je důležitou esencí naší spolupráce,“ říká Andrea Šulcová, media & digital media manažerka značek.

„Už samotná příprava konceptů pro tendr nás ohromně bavila,“ říká Jakub Friml, account manager pro obě značky.

„Náš kreáč na přípravě pracoval i přes Vánoce a musím ocenit jejich nasazení,“ dodává Ondřej Danda, COO společnosti. Vítězné koncepty se na sociálních sítích začnou objevovat během března a dubna. Do náplně spolupráce spadá také community management pro obě značky.

„Staropramen je značka s velkou tradicí a Cool je zase značka s velkým potenciálem. Starat se o ně bude krásná výzva,“ uzavírá Robin Hendrych, kreativní ředitel agentury.

Obě strany si od spolupráce slibují přiblížení Staropramenu mladým dospělým, nový druh obsahu pro stávající fanoušky a podtržení role značky Cool jako nejrychleji rostoucí značky v portfoliu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk