Agentura Insighters hlásí organizační změny v týmech a představuje nové klienty

Komunikační agentura Insighters oznamuje klíčové změny ve své struktuře a rozšiřuje portfolio klientů. Nové uspořádání týmů se zaměřuje na efektivnější tvorbu obsahu, řízení projektů, posílení výkonnostního marketingu a integrovanou kreativní produkci. Agenturu zároveň posiluje zkušený senior account manager Martin Plesný.

Agentura Insighters prošla významnou reorganizací týmů, která vstoupila v platnost 1. dubna. Cílem změn je zpřehlednění struktury, efektivnější rozdělení kompetencí a posílení klíčových oblastí.

„Chceme držet krok s dynamikou trhu a zajistit, že naše týmy budou co nejefektivněji pokrývat potřeby klientů. Dokončili jsme implementaci tzv. obsahových týmů, které tvoří obsah nezávisle na kanálu – PR, sociální média, web atd. a specializují se na určité vertikály – zdravotnictví, finance, IT a další. Digitální, produkční a grafický tým jsme dali do akčnějšího formátu, aby byl schopný rychleji reagovat i na ad hoc požadavky,“ popisuje změny Tomáš Staněk, zakladatel a managing director agentury Insighters.

Produkční tým, který se zaměřuje na audio-video obsah, focení a další produkční aktivity, povede Aneta Jaurisová v roli head of production. Do čela digitálního týmu se postavil Tomáš Vítek jako head of digital, přičemž pod jeho agendu spadá performance, weby a influencer marketing. Oblast grafického designu nově zastřešuje Lucie Veselá v roli head of graphic.

Reorganizace tak přináší nejen jasnější rozdělení kompetencí, ale také posiluje pozici agentury u stávajících i nových klientů. Obsahové týmy budou i nadále pod vedením komunikačních matadorů Kateřiny Jíchové, Kamila Chalupy a Pavly Šeborové.

Agentura rozšiřuje portfolio svých klientů

Společně s organizačními změnami agentura rozšířila své portfolio klientů. Nově zahájila spolupráci se společnostmi TEKA (výrobce kuchyňských spotřebičů), Axes Health (zdravotnictví) a ShippEx (inovativní firma v oblasti logistiky a dopravy). Insighters zároveň uspěli ve výběrovém řízení globální farmaceutické a zdravotnické společnosti Johnson & Johnson.

Byznysový tým přivítal zkušenou posilu

Byznysový tým doplnil Martin Plesný, který má v oblasti marketingové komunikace více než patnáctiletou praxi. Přišel z agentury AC&C Public Relations, kde šest let pracoval pro klienty z oblasti technologií, průmyslu i FMCG. V Insighters se zaměřuje především na supervizi a projektové řízení, a to například pro klienty eD system, síť škol Fostra, Datart, či TipCars.

„Změny v agentuře jsou pro její další rozvoj důležitým krokem vpřed,“ říká Tomáš Staněk.

„Chceme, aby naše služby byly ještě preciznější, a ještě více reflektovaly potřeby našich klientů v návaznosti na aktuální trendy, zejména konvergenci médií. Náhled na komunikaci musí být holistický a každý account manager musí klientovi nabídnout široké spektrum znalostí z celé oblasti komunikace. Nové nastavení týmů a příchod zkušených profesionálů, jako je Martin Plesný, nám pomůže naplnit tuto vizi,“ uzavírá Staněk.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-14

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-14

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Surfař
Mikroinfluenceři
fenomen

MAM Exkluzivně v časopise

Jakub Loos, Coca-Cola
MAM class
SABRE Awards 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist