Komunikační agentura Insighters oznamuje klíčové změny ve své struktuře a rozšiřuje portfolio klientů. Nové uspořádání týmů se zaměřuje na efektivnější tvorbu obsahu, řízení projektů, posílení výkonnostního marketingu a integrovanou kreativní produkci. Agenturu zároveň posiluje zkušený senior account manager Martin Plesný.
Agentura Insighters prošla významnou reorganizací týmů, která vstoupila v platnost 1. dubna. Cílem změn je zpřehlednění struktury, efektivnější rozdělení kompetencí a posílení klíčových oblastí.
„Chceme držet krok s dynamikou trhu a zajistit, že naše týmy budou co nejefektivněji pokrývat potřeby klientů. Dokončili jsme implementaci tzv. obsahových týmů, které tvoří obsah nezávisle na kanálu – PR, sociální média, web atd. a specializují se na určité vertikály – zdravotnictví, finance, IT a další. Digitální, produkční a grafický tým jsme dali do akčnějšího formátu, aby byl schopný rychleji reagovat i na ad hoc požadavky,“ popisuje změny Tomáš Staněk, zakladatel a managing director agentury Insighters.
Produkční tým, který se zaměřuje na audio-video obsah, focení a další produkční aktivity, povede Aneta Jaurisová v roli head of production. Do čela digitálního týmu se postavil Tomáš Vítek jako head of digital, přičemž pod jeho agendu spadá performance, weby a influencer marketing. Oblast grafického designu nově zastřešuje Lucie Veselá v roli head of graphic.
Reorganizace tak přináší nejen jasnější rozdělení kompetencí, ale také posiluje pozici agentury u stávajících i nových klientů. Obsahové týmy budou i nadále pod vedením komunikačních matadorů Kateřiny Jíchové, Kamila Chalupy a Pavly Šeborové.
Agentura rozšiřuje portfolio svých klientů
Společně s organizačními změnami agentura rozšířila své portfolio klientů. Nově zahájila spolupráci se společnostmi TEKA (výrobce kuchyňských spotřebičů), Axes Health (zdravotnictví) a ShippEx (inovativní firma v oblasti logistiky a dopravy). Insighters zároveň uspěli ve výběrovém řízení globální farmaceutické a zdravotnické společnosti Johnson & Johnson.
Byznysový tým přivítal zkušenou posilu
Byznysový tým doplnil Martin Plesný, který má v oblasti marketingové komunikace více než patnáctiletou praxi. Přišel z agentury AC&C Public Relations, kde šest let pracoval pro klienty z oblasti technologií, průmyslu i FMCG. V Insighters se zaměřuje především na supervizi a projektové řízení, a to například pro klienty eD system, síť škol Fostra, Datart, či TipCars.
„Změny v agentuře jsou pro její další rozvoj důležitým krokem vpřed,“ říká Tomáš Staněk.
„Chceme, aby naše služby byly ještě preciznější, a ještě více reflektovaly potřeby našich klientů v návaznosti na aktuální trendy, zejména konvergenci médií. Náhled na komunikaci musí být holistický a každý account manager musí klientovi nabídnout široké spektrum znalostí z celé oblasti komunikace. Nové nastavení týmů a příchod zkušených profesionálů, jako je Martin Plesný, nám pomůže naplnit tuto vizi,“ uzavírá Staněk.