Vznikl nový portál, který chce v Česku konkurovat Bookingu

Tři úspěšné portály pro online rezervace ubytování se slučují pod značku Hotely.cz. Stojí za ní největší středoevropský hráč v oboru, maďarská Szallas Group. Zároveň ale nabízí hostům i ubytovatelům podporu lokálního českého týmu.

Rezervační portály hotel.cz, penzion.cz a hotely.cz se slučují pod jednu značku – Hotely.cz. Ta od března nabízí všechny dosavadní služby pod jednou střechou a s vylepšeným komfortem pro uživatele z řad cestovatelů i ubytovatelů. A neskrývá velké ambice – chce být silnou konkurencí pro globální hráče a propracovat se na pozici jedničky tuzemského rezervačního trhu.

Na webu Hotely.cz najdou lidé nabídku na více než 83 000 ubytování nejen v Česku, ale i v dalších zemích střední Evropy, jako je Maďarsko, Polsko, Slovensko nebo Chorvatsko. A zároveň ubytovatelé mohou oslovit díky silné regionální přítomnosti Szallas Group i hosty z těchto zemí.

„Českému trhu chybí úspěšná online rezervační služba, trhu naprosto dominuje Booking.com. A my věříme, že to s Hotely.cz dokážeme změnit. Chceme vybudovat novou a moderní značku, která přinese poskytovatelům ubytování lokální český servis, uživatelsky přívětivý extranet a zároveň zázemí silného regionálního hráče,“ uvádí Michal Drahoš, obchodní ředitel Hotely.cz pro Česko a Slovensko.

Český servis, mezinárodní dosah

Provozovatelem Hotely.cz je maďarská firma Szallas Group, největší hráč v oblasti online ubytovacích portálů ve střední Evropě. V domovském Maďarsku má třetinový podíl domácího cestovního trhu a nyní expanduje na další středoevropské trhy včetně Česka.

© Hotely.cz

Ročně se přes jejích 12 online produktů ubytuje 2,5 milionu hostů, celková roční hodnota transakcí dosahuje 250 milionu eur.

„Maďarský a český trh jsou si z hlediska trendů v cestovním ruchu poměrně podobné. Například v obou zemích hrají výraznou roli rodinné dovolené, převážně tuzemské. Silně roste také zájem o dovolené v sousedních zemích. A proto věříme, že dokážeme naše regionální zkušenosti zužitkovat v českém prostředí a vytvořit úspěšnou a sebevědomou značku. Na rozdíl od globální konkurence nabízíme ubytovatelům přímý kontakt na český tým a podporu v češtině. Díky mezinárodní působnosti naší skupiny pak zároveň dovedeme efektivně promovat konkrétní hotely i celé regiony v blízkém zahraničí,“ říká Lampros Zolotas, „chief operating officer“ Szallas Group.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia