Ogilvy PR hlásí nové přírůstky v klientském portfoliu. Ve výběrovém řízení online obchodníka s módou Zalando agentura zvítězila se svým koncepčním přístupem k influencer marketingu a tuto disciplínu zastřeší pro český i slovenský trh.
PR tým Ogilvy v poslední době získal dva nové klienty na spolupráci nejen v oblasti PR a komunikace, ale také influencer marketingu. Pro německého online obchodníka s módou Zalando se postará o kompletní zastřešení influencerů na českém i slovenském trhu, od nastavení strategie až po realizaci kampaní.
Na starosti bude mít jak dlouhodobé spolupráce s online tvůrci na ambasadorské bázi, tak realizaci taktických kampaní na podporu sezonních komerčních i brandových témat. Přístup bude vycházet z globálního základu, ale představí i čistě lokální pohled a témata.
„Jedním z prvních úkolů, na kterém pro Zalando pracujeme, je nastavení roční strategie v oblasti influencer marketingu, z konkrétních kampaní je to pak lokální aktivace v rámci nákupní akce Dny Marianne a další sezonní aktivity,“ říká Václav Rambousek, PR & influencer director Ogilvy.
„Rozvíjení expertizy v influencer marketingu je pro náš tým jednou z priorit letošního roku. Tuto expertizu stavíme na letitých a bohatých zkušenostech spolupráce se značkami z různých oborů a vede ji Tereza Hadrbolcová,“ dodává Rambousek.
Ogilvy PR v současnosti zajišťuje influencer marketing např. pro kosmetickou společnost Cosnova, kam spadají značky essence či Catrice. V této oblasti také dodává expertizu i dalším týmům v agentuře či v rámci WPP.
Na počátku roku PR tým Ogilvy započal dlouhodobou spolupráci se společností Kaumy Czechia, která zastřešuje několik potravinových značek z oblasti zdravého životního stylu (např. 4SLIM, Hamánek či Melta), a rozšířil si tak stávající portfolio klientů spadajících do lifestylového, FMCG a maloobchodního odvětví. Spolupráce se zaměří na tvorbu obsahu postaveném na produktové komunikaci a odbornou edukaci o zdravějším životním stylu.
„Prioritně se nyní zaměřujeme na značku 4SLIM, která nedávno prošla rebrandingem a posiluje komunikaci produktů. Naším cílem bude přiblížit je mladšímu publiku nejen pomocí klasických PR nástrojů včetně media relations, ale také se zapojením influencerů a sociálních sítí, abychom přispěli ke zlepšení informovanosti Čechů o pestrém a vyváženém stravování a dodali jim potřebnou inspiraci,“ říká Tereza Raidová, „head of consumer PR business“ v Ogilvy.