Marketingový ředitel Marek Dvořák popisuje posun lékáren Dr. Max k preventivní péči

© MAM

Chceme se posunout od reaktivního přístupu k tomu preventivnímu, říká Marek Dvořák.

Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 10/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)

MAM Exkluzivně v časopise

Marek Dvořák
Vojtěch Prokeš a Lumír Kajnar
David Pastrňák
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů leden 2025
MAM Souboj spotů - únor
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů leden 2025
MAM Souboj spotů - únor