Využívání videí v B2B poroste i letos. Nákupčí mají čím dál méně času a video je dobrý způsob, jak jim předat sdělení rychle, poutavě a věrohodně.
Podle predikcí jsou videa jedním z trendů B2B marketingu i pro letošní letošního roku. „Využívání videoobsahu roste, zařadil se mezi nejvyužívanější marketingové nástroje,“ říká Petr Fusek výkonný ředitel B-inside v hlavním tématu aktuálního vydání Marketing & Media.
Podle poslední studie B2B monitor se videím věnuje 74 procent společností. Oproti roku 2020 narostl jejich podíl o 11 procentních bodů.
Rostoucí využívání potvrzují i oslovení zadavatelé i agentury. „Rozhodně to tak je. I v B2B segmentu je konzumentem reklamy člověk a videem lépe bojujete o jeho pozornost,“ říká například Zuzana Talhoferová, která vede oddělení výkonnostní reklamy v agentuře Better.
Podobně to vidí další. „Lidé mají čím dál méně času a video je skvělý způsob, jak jim předat sdělení rychle a poutavě. Navíc s jeho pomocí můžeme ukazovat atmosféru a dynamiku výroby, což text ani fotografie neumí tak věrohodně,“ vysvětluje Klára Šugárková, PR a marketingová manažerka společnosti Vítkovice Steel a dodává: „Právě připravujeme celou sérii videoobsahu.“
Jaký videoobsah firmám z B2B segmentu funguje a na jakých platformách? Jakou strategii doporučují pro využití videí odborníci z agentur? Na co tvorby a distribuce obsahu nezapomínat? Více si přečtěte v kompletním znění zde.