Agentura Lesensky.cz spolupracuje se značkou Hecht

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz začala od února spolupracovat s českou značkou na poli zahradní a dílenské techniky – společností Hecht Motors. Zajistí pro ni strategické media relations.

Agentura Lesensky.cz začíná od února letošního roku zajišťovat PR služby pro značku Hecht. Ta se v rámci širší strategie rozvoje chce zaměřit na posílení komunikace s veřejností. Hlavním cílem je přitom zviditelnění značky na českém trhu.

„Segment hobby a bydlení v našem PR týmu nově posilujeme o významný brand. V komunikaci se chceme zaměřit především na zákaznickou osvětu či podpořit elektromobilitu, plánujeme se věnovat i nadčasovým tématům. Nezbytným prvkem v komunikaci bude také zviditelnění českého původu značky,“ řekl ředitel agentury Lesensky.cz Roman Kučera.

„Věříme, že spolupráce s odborníky na strategické PR nám pomůže lépe komunikovat naše hodnoty a inovace, které neustále přinášíme na trh. S novými marketingovými aktivitami chceme oslovit širší publikum a podpořit růst naší značky v regionu i v zahraničí,“ říká Jan Libánský, marketingový manažer značky Hecht.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia