Reklama
Megaboard

Jak zdolat náročný rok 2025? Nezapomeňte na kreativitu, originalitu a vtip!

Jaký bude letošní rok z pohledu marketingu? Své předpovědi, očekávání, ale také plány a úkoly odhalují v prvním vydání pětadvacátého ročníku MAM marketéři značek jako Komerční banka či Notino, ale i zástupci mediální části branže.

O tom, že letošní rok bude obtížnější než ten loňský, nepochybuje téměř nikdo z oslovených. Aby ne, globální i evropské ekonomické signály totiž nejsou příliš povzbudivé. Ale i tak lze vyhlížet možná pozitiva. „Rok 2025 bude náročný, ale zároveň inspirativní. Přinese příležitosti k růstu a inovacím,“ říká Hana Kovářová, ředitelka strategie značky a komunikace Komerční banky.

Podpořit marketéry na úsvitu složitého roku se snaží i Michal Vodák, šéf marketingu online parfumérie Notino. „Chtěl bych jim dodat odvahu k tomu, aby se do nového roku pustili s vervou a energií, protože z mého pohledu je všechno hlavně otázka perspektivy, z jaké se na věci díváme,“ nabádá.

Z perspektivy Štěpána Kameného, ředitele mediální agentury OMD, se bohužel i letos jen málokdo v reklamní branži zamyslí nad tím, že kreativita, originalita a vtip mnohdy můžou udělat větší službu než unifikace a automatizace. „Bohužel jsme teď ve vlně vytváření klastrů a shlukování, úspor z rozsahu, sjednocování napříč trhy, prostě zefektivňování,“ vysvětluje, co kreativitu zabíjí.

O tom, co od roku 2025 očekává vedení marketingu značek Škoda Auto, Tchibo nebo Penny, jaký vliv na odvětví bude mít letos umělá inteligence, či jakým globálním hrozbám bude muset česká scéna čelit, čtěte zde.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

David Pastrňák - zlatý gól v Praze 2024
Public Relations
Tištěné Lidovky

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Mastercard_web - otvirak - 2024-09-23T142210
Zdravko Krstanov
SedímvKlidu
Návrh bez názvu-130
Mastercard_web - otvirak - 2024-09-23T142210
Zdravko Krstanov
SedímvKlidu