Reklama
Megaboard

Peter Menky, Dodo: pokud se zákazníkovi dostane komfortu, rád se vrací

© Dodo

Flexibilita, rychlost a pohodlí – to jsou klíčové požadavky moderního zákazníka v online nakupování. Jak na ně reaguje logistická společnost Dodo? Přečtěte si rozhovor s komerčním ředitelem společnosti Peterem Menkym pro MAM 50/2024.

Logistika v české e-commerce se vrací ke svému klíčovému cíli – zlepšování zákaznické zkušenosti. V období hlavní sezony, která se táhne od „Black Friday“ až po povánoční výprodeje, čelí firmy nebývalému tlaku na rychlé a spolehlivé doručování.

Jak zvládnout náročné požadavky zákazníků, kteří chtějí sami rozhodovat o čase doručení, a přitom udržet nízké náklady?

Technologicko-logistická firma Dodo přišla s inovacemi, jako je doručování v časových oknech, které zákazníkům nabízí flexibilitu a větší pohodlí. Tato služba, osvědčená u online supermarketů, se nyní rozšiřuje i do běžné e-commerce.

„Čtyři z pěti zákazníků nechtějí narušovat své plány čekáním na balík,“ upozorňuje Peter Menky, komerční ředitel společnosti Dodo.

Jaké výzvy a příležitosti přináší tento posun, a co může české zákazníky přesvědčit, aby se k těmto službám vraceli?

Zjistěte více o tom, jak se mění očekávání zákazníků v e-commerce, proč investice do zákaznické loajality nemusí být tak nákladné, a jakými kroky firmy jako Dodo inovují doručovací služby, aby opět získaly atraktivitu.

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 50/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále