Flexibilita, rychlost a pohodlí – to jsou klíčové požadavky moderního zákazníka v online nakupování. Jak na ně reaguje logistická společnost Dodo? Přečtěte si rozhovor s komerčním ředitelem společnosti Peterem Menkym pro MAM 50/2024.
Logistika v české e-commerce se vrací ke svému klíčovému cíli – zlepšování zákaznické zkušenosti. V období hlavní sezony, která se táhne od „Black Friday“ až po povánoční výprodeje, čelí firmy nebývalému tlaku na rychlé a spolehlivé doručování.
Jak zvládnout náročné požadavky zákazníků, kteří chtějí sami rozhodovat o čase doručení, a přitom udržet nízké náklady?
Technologicko-logistická firma Dodo přišla s inovacemi, jako je doručování v časových oknech, které zákazníkům nabízí flexibilitu a větší pohodlí. Tato služba, osvědčená u online supermarketů, se nyní rozšiřuje i do běžné e-commerce.
„Čtyři z pěti zákazníků nechtějí narušovat své plány čekáním na balík,“ upozorňuje Peter Menky, komerční ředitel společnosti Dodo.
Jaké výzvy a příležitosti přináší tento posun, a co může české zákazníky přesvědčit, aby se k těmto službám vraceli?
Zjistěte více o tom, jak se mění očekávání zákazníků v e-commerce, proč investice do zákaznické loajality nemusí být tak nákladné, a jakými kroky firmy jako Dodo inovují doručovací služby, aby opět získaly atraktivitu.
Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 50/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.