Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Cesta z digitálního pekla: jak získat kontrolu nad online reputací značky

Radek Maršík a Dávid Benedig představili na PR Summitu klíčové nástroje a strategie pro řízení digitální reputace značek. Zajistěte si kontrolu nad svou online pověstí a reagujte rychle na vzniklé problémy.

Na PR Summitu se Radek Maršík a Dávid Benedig podělili o důležité postřehy týkající se řízení digitální reputace. Představili výzvy, kterým čelí značky v dnešním online světě, a ukázali, jak klíčová je schopnost rychle reagovat na krizové situace. „Máte přehled, jak se vaše značka pohybuje v online prostoru?“ ptal se Maršík, čímž zdůraznil, jak důležité je monitorovat, co se o značce říká, a to nejen v recenzích, ale i v komentářích a na sociálních médiích. Přestože je řízení digitální reputace náročné a nikdy nekončí, moderní nástroje a technologie, včetně umělé inteligence, mohou celý proces výrazně usnadnit.

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)