Action otevře dvě nové prodejny v Praze, dosáhne deseti poboček v hlavním městě

Action, rychle rostoucí evropský diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím, otevře 16. listopadu novou prodejnu na Praze 15 a následně 23. listopadu další prodejnu na Praze 14, čímž dosáhne celkového počtu deseti prodejen v Praze.

Obyvatele Prahy a jejího okolí čeká koncept Action: 6000 výrobků ve 14 kategoriích (od hraček a DIY zboží až po výrobky pro domácnost, zahradu a trvanlivé potraviny) za nízké ceny. Řetězec každý týden představí 150 nových výrobků. Více než 1500 položek tu stojí méně než 25 Kč a průměrná cena produktu v Action nepřesahuje 50 Kč.

Diskontní řetězec se zavázal ke snižování uhlíkové stopy a prosazování zásad oběhového hospodářství. Až 94 procent dřevěných a 100 procent bavlněných výrobků v prodejnách Action pochází z udržitelných zdrojů. Cílem řetězce je, aby do roku 2024 měly všechny dřevěné výrobky certifikáty původu.

© Action

„Otevřením dvou nových prodejen v Praze se přiblížíme ještě většímu počtu českých zákazníků. Jsem rád, že v Praze budeme mít již deset prodejen s pestrým a neustále se měnícím sortimentem,“ řekl Jan Štěpánek, generální ředitel společnosti Action pro Českou republiku a dodal: „Díky nasazení našich týmů a věrnosti zákazníků můžeme pokračovat v otevírání prodejen v tomto regionu.“

Action po celé Evropě provozuje přes 2500 poboček, jež vytváří pracovní příležitosti pro více než 70 000 lidí. Řetězec vstoupil na český trh v roce 2020 a od té doby otevřel 77 prodejen ve všech regionech.

Prodejny na adresách Hornoměcholupská 764 a Chlumecká 1531 poskytnou zákazníkům nákupní plochu o rozloze přibližně 800 metrů čtverečních i dostatek sdílených parkovacích míst. Prodejny budou otevřeny každý den od 8:00 do 20:00 hodin.

© Action

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Marketing ve sportu
Golden Drum
Balíkovna

MAM Exkluzivně v časopise

Česká filharmonie při natáčení kampaně v Japonsku
Držitelé ocenění Young Drummers 2025
Ansgar Zerfass Univerzita Lipsko
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka